اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی خبر داد

انفصال دائم مدیر دولتی خراسان شمالی به خاطر گران‌فروشی

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی از انفصال دائم از خدمات یکی از مدیران دولتی این استان به خاطر گران‌فروشی خدمات خبر داد.

انفصال دائم مدیر دولتی خراسان شمالی به خاطر گران‌فروشی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمدمهدی مهاجریان‌مقدم پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: این مدیر دولتی به خاطر تخلف گران‌فروشی و افزایش غیرقانونی قیمت خدمات در یکی از شعب تعزیرات حکومتی استان به انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شده است.

وی با بیان اینکه این حکم با اعتراض این مدیر دولتی خراسان شمالی در مرحله تجدید نظر تعزیرات حکومتی استان در مرحله رسیدگی قرار دارد، افزود: با قطعی شدن آن، حکم صادره در مورد این مدیر دولتی در خراسان شمالی به اجرا در می‌آید.

به گفته مهاجریان‌مقدم، این نخستین مدیرکل خراسان شمالی بوده که به اتهام گران‌فروشی در خدمات، به انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شده است.

وی اظهار داشت: پیش از این نیز دو تن از مدیران شهرستانی به خاطر تخلف گران‌فروشی به انفصال از خدمات دولتی محکوم شدند که حکم صادره در مورد آنان اجرا و این افراد از سمت خود برکنار شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی بر رعایت تعرفه‌های دولتی برای ارائه خدمات از سوی دستگاه‌ها تاکید کرد و گفت: در صورتی که به این تعرفه‌های قانونی از سوی واحدهای صنفی و یا دستگاه‌های دولتی توجه نشود، تعزیرات حکومتی بدون اغماض با آن برخورد خواهد کرد.

وی همچنین از پلمب 200 واحد صنفی طی امسال در سطح این استان خبر داد و افزود: عمده تخلفات این واحدهای صنفی به خاطر کالای قاچاق، گران‌فروشی و صدور فاکتور بوده که تاکنون چندین بار به خاطر این تخلفات محکوم شده بودند.

مهاجریان‌مقدم تصریح کرد: این واحدهای صنفی به تناوب از یک تا شش ماه پلمب محکوم شدند.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول