اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت توزیع برق هندیجان خبر داد

برق‌رسانی به روستای دهنو در هندیجان

خبرگزاری فارس: مدیر شرکت توزیع برق هندیجان از برق‌رسانی به روستای دهنو در این شهرستان خبر داد.

برق‌رسانی به روستای دهنو در هندیجان

اسماعیل شعبانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: برخی از روستاهای محروم شهرستان هندیجان از زمان پیش از انقلاب تاکنون از داشتن نعمت برق محروم بوده و امسال پس از گذشت دورانی طولانی سرانجام اقدام به برق‌رسانی به این روستاها کردیم.

وی افزود: با پیگیری‌های مکرر نماینده مردم هندیجان در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت توزیع برق خوزستان و شرکت توانیر عملیات برق‌رسانی به روستای محروم دهنو از توابع بخش مرکزی هندیجان به طول 24 کیلومتر آغاز شده و در روز 22 بهمن شبکه برق این روستا افتتاح خواهد شد.

مدیر شرکت توزیع برق هندیجان درخصوص اعتبار صرف شده برای این پروژه گفت: اعتباری بالغ بر 600 میلیون تومان صرف احداث این پروژه شده‌است.

شعبانی خاطرنشان کرد: برای این پروژه هم‌چنین تعداد سه دستگاه ترانس و یک و نیم کیلومتر سیم فشار ضعیف برق مورد استفاده قرار گرفتند.

وی در ادامه به برق‌دار شدن روستاهای دیگر هندیجان اشاره و اظهار کرد: روستای امام‌زاده عبدالله در مسیر جاده هندیجان به دیلم نیز که برق آن تاکنون زیر نظر شبکه توزیع برق استان بوشهر بوده قرار است که در یک عملیات برق‌رسانی به زیر پوشش شبکه برق استان خوزستان درآمده و به طور کامل از نعمت برق بهره‌مند شود.

مدیر شرکت توزیع برق هندیجان در پایان با بیان اینکه خدمت‌رسانی به مناطق محروم هیچ‌ گاه متوقف نمی‌شود گفت: برای رساندن نیازهای اولیه و اساسی مردم محروم در زندگی از جمله آب و برق و گاز به خانه‌های آنها از هیچ کوششی نباید دریغ کرد زیرا این مردم پشتوانه کشور هستند و ما همواره موظف به رعایت حقوق آنها هستیم.

انتهای پیام/غ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول