اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع برق گلستان خبر داد

بدهی 50 میلیارد ریالی شرکت توزیع برق گلستان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت برق گلستان از بدهی 50 میلیارد ریالی شرکت توزیع برق استان به پیمانکاران اجرایی خبر داد.

بدهی 50 میلیارد ریالی شرکت توزیع برق گلستان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، قاسم شهابی عصر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان گرگان اظهار داشت: با توجه به تاکیدات رئیس جمهور و پیگیری‎های وزیر و معاون نیرو در امور برق و انرژی امید داریم مشکلات کمبود نقدینگی روز‎به روز کمتر شود.
وی با اشاره به اینکه پیمانکاران استان گلستان با تعهد وجدان کاری بسیار بالا مشغول اجرایی طرح‎های واگذار شده هستند، تصریح کرد: این پیمانکاران به دلیل بدهی شرکت برق با مشکلات جدی روبه‎رو هستند و بدهی شرکت به پیمانکاران و فروشندگان روند احداث شبکه‌های جدید و بهسازی شبکه‎های موجود را با کندی بیشتر روبه‎رو کرده است که امید داریم با تلاش مسئولان امر هرچه زودتر از این وضعیت خارج شویم.
شهابی با اشاره به روند توسعه در گلستان خاطر نشان کرد: مشکل اصلی در توسعه اقتصادی استان عدم کفایت زیرساخت‎های اصلی استان از جمله توسعه و ارتقاء شبکه‎های برق است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گلستان اذعان داشت: برای اینکه بتوانیم زیرساخت‎ها و ارتقای شبکه‎های برق را توسعه دهیم سالانه نیاز به 20 میلیارد تومان اعتبار علاوه بر اعتبارات جاری داریم.
وی با اشاره به فعالیت‎های این شرکت در سال جهاد اقتصادی، تصریح کرد: اجرای طرح‎های مهم برقی با هدف تامین زیرساخت‎های اصلی اقتصادی استان، تلاش در راستای فرهنگ‌سازی کاهش مصرف برق با تاکید بر مدیریت بهینه برق توسط مصرف‌کنندگان خانگی، تجاری، دولتی، صنعتی، کشاورزی و ... را از فعالیت‎های این شرکت در این حوزه دانست.
شهابی تعدیل روشنایی معابر در سطح استان، اجرای طرح‎های مهم کاهش تلفات با هدف کاهش هزینه‎های سرمایه‎گذاری، صرفه‎جویی خردمندانه در هزینه‎های طرح‎های برق‌رسانی با استفاده از تکنولوژی روز و صرفه‎جویی خردمندانه در هزینه‎های جاری در سطح شرکت را از دیگر اقدامات انجام شده توسط این شرکت در سال جهاد اقتصادی برشمرد.
انتهای پیام/ش20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول