اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیته روستایی و عشایری دهه فجر استان اصفهان خبر داد

ارائه 106 برنامه کارشناسی شده روستایی و عشایری

خبرگزاری فارس: دبیر کمیته روستایی و عشایری دهه فجر استان اصفهان گفت: با حضور اعضاء و نمایندگان کمیته روستایی و عشایری 106 برنامه افتتاحی به مناسبت دهه فجر ارائه شد.

ارائه 106 برنامه کارشناسی شده روستایی و عشایری

جمشید اسکندری امروز به مناسبت دهه مبارک فجر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: کمیته روستایی و عشایری دهه فجر استان اصفهان یکی از کمیته‌هایی است که زیر نظر ستاد هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه مصوبات تعیین شده براساس برنامه‌های شورای هماهنگی انجام می‌شود، تصریح کرد: با تشکیل سه جلسه کارشناسی و با حضور اعضای این کمیته که شامل، سازمان بسیج سازندگی، سازمان تعاون و روستایی، سازمان بهزیستی، سازمان آموزش و پرورش، سازمان صدا و سیما، سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد شهید و ایثارگران، سازمان تبلیغات اسلامی، بسیج سازندگی و سپاه صاحب‌الزمان(عج)، سازمان جهاد کشاورزی و سازمان فنی ‌و ‌حرفه‌ای هستند، خلاصه برنامه‌های مدنظر قرار داده شده برای دهه فجر شامل 106 برنامه شد.

دبیر کمیته روستایی و عشایری دهه فجر استان اصفهان ادامه داد: علاوه بر این 106 برنامه، 100 برنامه نیز به وسیله نمایندگان کمیته‌ها در سازمان جهاد کشاورزی در نظر گرفته شده است.

وی در مورد برنامه‌های سازمان بسیج عشایری سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) بیان داشت: غبارروبی مزار شهدا در 20 بهمن‌ماه در فریدونشهر، چادگان و سمیرم از جمله این برنامه‌هاست که مسئولیت اجرای آن برعهده رده‌های مقاومت عشایری قرار دارد.

اسکندری اضافه کرد: حضور در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه و نماز جمعه با لباس محلی از دیگر برنامه‌های این سازمان در فریدونشهر، چادگان و سمیرم است، در طول دهه مبارک فجر برگزاری رقابت‌های ورزش‌های بومی و محلی در فریدونشهر، چادگان و سمیرم مدنظر سازمان بسیج عشایری قرار گرفته است.

دبیر کمیته روستایی و عشایری دهه فجر استان اصفهان افزود: خدمات‌رسانی با هماهنگی بسیج جامعه پزشکی و بسیج سازندگی به مناطق محروم عشایری در طول دهه مبارک فجر از اقدامات مهم سازمان بسیج عشایری به مناسبت فرارسیدن این دهه است.

وی در مورد برنامه‌های امور عشایر استان اصفهان تأکید کرد: آذین‌بندی، نصب پلاکارد و چراغانی کردن ساختمان‌های مدیریت، افتتاح پروژ‌ه‌های شاخص زیر‌بنایی در مناطق عشایری استان، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، شرکت در نمایشگاه توانمندی‌های استان، برگزاری کنفرانس خبری برای ارائه عملکرد این مدیریت به رسانه‌ها از جمله برنامه‌های سازمان در طول دهه مبارک فجر است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول