اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان خبر داد

فعالیت 145 هیئت مذهبی در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان از فعالیت 145 هیئت مذهبی در دشتستان خبر داد.

فعالیت 145 هیئت مذهبی در دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حجت‌الاسلام سید علی‌پناه محمودی‌نیا شامگاه پنج‌شنبه در نشست با مسئولان شهرستان دشتستان اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی از مهم‌ترین وقایع تاریخی ایران اسلامی است و باید با تمام توان در راستای بزرگداشت این ایام مبارک تلاش کنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: تبیین اهداف و آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است و باید در ایام‌الله دهه فجر از تمامی توان برای تحقق این هدف بهره‌ بریم.

محمودی‌نیا اذعان داشت: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان در راستای بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر برنامه‌ریزی مدونی انجام داده که در طول این ایام شاهد آن خواهیم بود.

وی اضافه کرد: در این ایام باید با حضور در برنامه‌ها خصوصا راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن‌ماه تجدید عهد و پیمان خود با اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را اعلام کنیم.

این مسئول به حضور 145 هیئت مذهبی شهرستان دشتستان در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن‌ماه اشاره کرد و ادامه داد: طی هماهنگی‌های به عمل آمده با هیئت‌های مذهبی و اعلام آمادگی کامل هیئت‌های مذهبی در راستای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن، تعداد 145 هیئت‌های مذهبی فعال دشتستان با شور و اشتیاق در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری آماده حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن هستند. 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان اظهار داشت: تعداد 145 هیئت مذهبی در دشتستان فعال است و در تمامی ایام سال در اجرای برنامه‌های مناسبتی مختلف با تمام توان حضور دارند.

محمودی‌نیا با اشاره به وجود 30 هیئت مذهبی ویژه بانوان در شهرستان دشتستان اذعان داشت: از 145 هیئت مذهبی شهرستان دشتستان 30 هیئت مربوط به بانوان و 115 هیئت مربوط به برادران است.

محمودی‌نیا در دیدار با مسئولین هیئت‌های مذهبی خواهران گفت: با هماهنگی‌های صورت‌ گرفته روز یکشنبه 16 بهمن جشن ویژه هفته وحدت با حضور هیئت‌های مذهبی بانوان در حسینیه اعظم برازجان برگزار می‌شود.

وی افزود: اجرای مراسم تواشیح توسط مهد کودک‌های شهرستان و برگزاری مسابقه ولایت از دیگر برنامه‌های این مراسم است.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول