اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج طلاب سپاه شهدای آذربایجان غربی:

روحانیت در مقابله با ضدارزش‌ها پیشگام است

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج طلاب سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: روحانیت در مقابله با دشمنان و ضدارزش‌ها پیشگام و پیشروست.

روحانیت در مقابله با ضدارزش‌ها پیشگام است
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام جعفرصادق طیب‌نژاد ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های دهه فجر نقش روحانیان در پیروزی انقلاب اسلامی را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: روحانیان در پیروزی انقلاب اسلامی نقشی برجسته و ممتاز داشته‌اند که در رأس آنها رهبر روحانی و آگاه به همراهی ملت بیدار ایران علیه رژیم شاهنشاهی به پا خاستند و آن را از قدرت ساقط کردند.
وی افزود: روحانیان پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در عرصه‌های مختلف این نظام اسلامی نقش‌آفرینی کرده‌اند و مهم‌ترین نقش آنها در مقابله با ضدارزش‌ها و بدعت‌ها بوده است.
طیب‌نژاد ادامه داد: روحانیان و طلاب بر اساس وظیفه ذاتی خود در زمان انقلاب اسلامی وظیفه آگاه‌سازی و بیداری مردم را بر عهده داشتند و در این زمینه توانستند مردم را نسبت به ظلم و ستم رژیم طاغوت آگاه کنند.
این مسئول ادامه داد: حضور روحانیان در صف اول مبارزان و قیام‌های مردمی علیه رژیم طاغوت سبب دلگرمی بیش از پیش مردم می‌شد و این امر نشان‌دهنده وارستگی و زهد قشر تأثیرگذار روحانیت است.
وی تصریح کرد: دشمنان با آگاهی از نقش روحانیان و با ایجاد توطئه‌های مختلف تلاش می‌کنند تا جایگاه و منزلت این قشر را دچار خدشه کنند که عمر بیش از 30 سال انقلاب شکوهمند اسلامی حکایت از شکست استکبار دارد.
طیب‌نژاد با اشاره به برنامه‌های دهه فجر بسیج طلاب استان گفت: نشست‌های سیاسی طلاب به مناسبت دهه فجر در تمامی پایگاه‌های بسیج طلاب استان و جلسات وحدت بین علمای شیعه و سنی در شهرهای سنی‌نشین برگزار می‌شود.
مسئول بسیج طلاب سپاه شهدای استان خاطرنشان کرد: تشکیل و راه‌اندازی شورای هماهنگی قشر بسیج طلاب و روحانیان، برگزاری مسابقات ورزشی بین بسیج طلاب و حوزه‌های علمیه استان، دیدار با خانواده‌های شهدای روحانی، برگزاری یادواره شهدای روحانی در شهرستان مهاباد و افتتاح پایگاه طلاب برادران شاهین‌دژ از جمله این برنامه‌ها در دهه فجر امسال است.
انتهای پیام/آ30/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول