اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اول رئیس جمهور:

120 هزار میلیارد تومان پروژه در وزارت نیرو در دست احداث است

خبرگزاری فارس: معاون اول رئیس جمهور گفت: 120 هزار میلیارد تومان پروژه در وزارت نیرو در دست احداث است.

120 هزار میلیارد تومان پروژه در وزارت نیرو در دست احداث است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد رضا رحیمی ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از آگلو ماشین شماره 4 ذوب آهن با گرامی داشت ایام خجسته دهه فجر اظهار داشت: ما با این ایام نام و نشان پیدا کرده‌ایم و از بی حد و مرزی خارج شدیم و امروز محبوب ملت‌های جهان هستیم.انقلاب به ما هویت داد و امروز در میان ملت‌های جهان شناخته شده‌ایم.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به استقبال هیئت ایرانی در سفر به کشور اکوادور ادامه داد: تمام این هویت‌ها به برکت وجود انقلاب و امام خمینی (ره) است.

وی با اشاره به اینکه تحولی در خیزش‌های جهان شکل گرفته است، بیان داشت: انقلابی به وقوع پیوسته که نظیر آن در تاریخ وجود نداشته و قرن‌های آینده را نیز فرا می‌گیرد.

رحیمی با اشاره به اینکه تمام خصومت‌ها و کینه ورزی‌های دشمنان به دلیل عظمت انقلاب ایران است، تاکید کرد: 32 سال تحریم مردم ایران را آب دیده کرده است.

وی با بیان اینکه اگر مسکن مهر در کشور اجرا نمی‌شد اکنون تورم کشور 33 درصد افزایش پیدا کرده بود، اضافه کرد: مسکن بخش مهمی از زیرساخت و زندگی مردم محسوب می‌شود و تسکین دهنده خانواده است.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه 250 هزار شغل تنها در بخش مسکن در اصفهان ایجاد شده است، ادامه داد: ساخت مسکن صنعتی مزیت‌های فراوانی همچون مقاومت در برابر زلزله و کم‌ترین میزان هدر رفت انرژی را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه ساختمان‌ها بیش از این نهایت عمرشان 15 سال بود، ادامه داد: مسکن صنعتی عمری 30 تا 40 ساله دارد و 50 نوع فناوری در آن به کار رفته است.

رحیمی در ادامه با اشاره به اینکه در تولید انرژی برق در جهان سوم هستیم، گفت: همچنین در ظرفیت احداث شده سیستم‌های مربوط به برق رتبه 15 جهان را داریم.

وی با اشاره به اینکه سه میلیارد دلار صادرات خدمات فنی و مهندسی داشته‌ایم، گفت: انتظار داریم این مقدار تا پایان سال به چهار میلیارد دلار افزایش یابد.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه در حال حاضر یک میلیارد دلار برق از کشور ایران صادر می‌‌شود و با قانون هدفمند سازی یارانه‌ها دو تا چهار درصد نیز در مصرف برق صرفه جویی شده است، اظهار داشت: به ازای صادرات برق طلا وارد کشور می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 120 هزار میلیارد تومان پروژه در وزارت نیرو در دست احداث داریم، گفت: این در حالی است که 500 میلیارد تومان در بخش نیرو سرمایه‌گذاری شده است.

رحیمی با اشاره به اینکه تحریم‌ها به برکت هدایت رهبری و مدیریت رئیس جمهور دور زده شده است، گفت: دشمنان امروز نفت و بانک ما را مورد هدف قرار داده‌اند که این تحریم‌ها را نیز دور می‌زنیم و نفت خود را نیز می‌فروشیم.

وی با اشاره به ترور دانشمندان هسته‌ای افزود: نیروهای شیطانی در جای جای دنیا با نیروهای الهی در سرزمین ما به جنگ افتاده‌اند و جنگ، جنگ احزاب ابلیس با اصحاب الهی است.

معاون رئیس جمهور در ادامه با بیان اینکه اصفهان یکی از مراکز جوشش جهاد اقتصادی است، اظهار داشت: اگر قصد داشته باشیم به جنبش اقتصادی در کشور اشاره کنیم باید نام اصفهان را برد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه نیاز کشور ما به فولاد حدود 25 میلیون تن است، تصریح کرد: هنوز به این میزان دست نیافته‌ایم اما ظرفیت تولید در کشور ما بسیار بالا است.

انتهای پیام/ خ۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول