اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفتمین روز از دهه فجر

9 طرح عمرانی خدماتی در زرند افتتاح و کلنگ‌زنی شد

خبرگزاری فارس: 9 طرح عمرانی‌، کشاورزی و خدماتی با سرمایه‌گذاری بالغ بر 4 میلیارد و 800 میلیون ریال در شهرستان زرند ‌افتتاح و یا عملیات اجرایی آن‌ آغاز شد.

9 طرح عمرانی خدماتی در زرند افتتاح و کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، در هفتمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی بعد از ظهر امروز، 9 طرح مختلف شامل برق‌رسانی، عمرانی‌، کشاورزی‌ و خدماتی با سرمایه‌گذاری بالغ بر 4 میلیارد و 800 میلیون ریال در شهرستان زرند‌ افتتاح و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شد.

رضا کرمی فرماندار زرند در این ارتباط اظهار داشت: ساختمان دهیاری روستای اسماعیل‌آباد با زیربنای 100 متر‌ مربع و هزینه 350 میلیون ریال  بهره‌برداری شد.

وی افزود: طرح آبیاری تحت فشار در سطح 13.5 هکتار با اعتبار 800 میلیون ریال تسهیلات بانکی و کمک 235 میلیون ریالی بلاعوض در روستای اسماعیل‌آباد به اجرا گذاشته شد.

کرمی عنوان کرد: عملیات اجرایی طرح هادی در روستای خیرآباد در قالب 11 هزار متر‌ مربع زیر‌سازی، آسفالت‌، پیاده‌رو‌سازی و جدول‌گذاری با اعتبار یک میلیارد و 250 میلیون ریال از جمله طرح‌های افتتاح شده امروز است. 

همچنین منصور شجاعی مدیر‌عامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان در مراسم بهره‌برداری از طرح‌های برق‌رسانی شهرستان زرند اظهار داشت: بهره‌برداری از چهار پروژه برق‌رسانی و اصلاح شبکه در روستای خیرآباد‌، مسکن مهر و خیابان شهید خلیلی در قالب 7 هزار و 208 متر شبکه فشار ضعیف و متوسط و اعتبار 2 میلیارد و 730 میلیون ریال اجرا شده که با بهره‌برداری از این طرح‌ها 500 خانوار از نعمت برق بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول