اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

موزه دائمی صنایع ‌دستی در زنجان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: موزه دائمی صنایع ‌دستی همزمان با دهه فجر در استان زنجان افتتاح شد.

موزه دائمی صنایع ‌دستی در زنجان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در مراسم افتتاحیه موزه صنایع دستی اظهار داشت: ساختمان دارایی یکی از بناهای تاریخی استان زنجان است که از نظر معماری و نوع کاربری اهمیت بالایی دارد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه مرمت و بازسازی بنای دارایی از سال 88 آغاز شده است، این ساختمان در بهترین موقعیت و در مرکز شهر قرار دارد، که یکی از نمادهای طرح سبزه‌میدان نیز به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های بسیار خوبی از نظر جاذبه‌های گردشگری در استان زنجان وجود دارد، اضافه کرد: با استفاده مطلوب و مناسب از فرصت‌ها باید این ظرفیت‌ها را گسترش داد.

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین عوامل جذب سرمایه‌گذار و در مجموع عامل توسعه در هر منطقه‌ای، جذب گردشگر به شمار می‌رود، ادامه داد: گردشگری به عنوان یکی از زیرساخت‌های توسعه در برنامه‌ریزی‌ها باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی به بسترسازی ضعیف در زمینه گردشگری در استان زنجان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه طی سال‌های اخیر اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته است که باید گسترش یابد.

استاندار زنجان در ادامه سخنان خود با اشاره به پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: ایران در حال حاضر خود کفاترین و خود اتکاترین نظام سیاسی در جهان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمنان با ایجاد چالش‌هایی به منظور دور کردن کشور از اهداف عالی عمل می‌کنند، ادامه داد: با خلاقیت، نوآوری و با استفاده از ظرفیت‌های داخلی در کشور علاوه بر اینکه این چالش‌ها و توطئه‌ها رفع شده‌اند، بلکه پیشرفت‌های زیادی نیز برای کشور در پی داشته است.

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه ایران اسلامی در زمینه‌های مختلف رتبه نخست منطقه را کسب کرده است، خاطر نشان کرد: در حال حاضر توجه همه جهانیان به پیشرفت‌های برجسته ایران معطوف شده است.

وی با بیان اینکه بیداری ملت‌ها از معجزات انقلاب اسلامی ایران است، تصریح کرد: ایران و انقلاب اسلامی تابلوی راهنمای رهایی ملت‌های مسلمان از طاغوت‌ است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول