اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

موزه عبرت به بیداری نسل سوم انقلاب کمک می‏کند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: موزه عبرت آبسرد بیداری اذهان نسل سوم انقلاب اسلامی ایران و اقشار جوان را به دنبال دارد.

موزه عبرت به بیداری نسل سوم انقلاب کمک می‏کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی‏رضا قاسمی‏فرزاد عصر امروز در بازدید از موزه عبرت شهر آبسرد که با حضور امام جمعه این شهر، معاون عمرانی استاندار تهران، دیگر مسئولان محلی و جمع کثیری از مردم شهر آبسرد انجام شد، اظهار کرد: امام راحل عظیم الشان (ره) مردی بزرگ از سلاله پاک امامت و ولایت بود.

وی ادامه داد: آن رهبر فرزانه، معلم مکتب مقدسی بود که در آن دروسی عمیق و انسان‏ساز بر همگان عرضه شد؛ به طوری که نظیر آن پس از دوران آغاز غیبت امام عصر (عج) کم‏تر دیده شده بود.

قاسمی‏فرزاد اضافه کرد: مردم غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی نیز از جمله دانش‏آموزان آن مکتب امام راحل (ره) بودند که از امتحانات الهی سربلند خارج شدند.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: در این کلاس درس، شهدای گلگون‏کفن بی‏گمان دانش‏آموزان ردیف نخستی بودند که جان خود را در معامله با خدای خویش تقدیم کردند.

وی، نام مردم ایران را واژه‏ای جاوید در تاریخ خواند و افزود: نام ایران به واسطه برخورداری از رهبری مردم بزرگی همچون خمینی کبیر و ایستادگی در مقابل ظلم و ستم حکومت پهلوی برای همیشه تاریخ بر تارک جهان آزادی‏خواهی و اسلام‏طلبی خواهد درخشید.

قاسمی‏فرزاد ادامه داد: انقلاب اسلامی نهال نوپایی بود که با خون شهیدان انقلاب آبیاری و در طول هشت سال دفاع مقدس به شجره طیبه مقدسی مبدل شد.

فرماندار شهرستان دماوند، ایران اسلامی را در اوج مجد و عظمت خواند و افزود: خوشبختانه ایران اسلامی پس از رحلت جانگداز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، هرگز جای خالی وجود ذی‏قیمت رهبر کبیر انقلاب را به واسطه حضور مقام عظمای ولایت حس نکرد.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب با چنان تدبیر و هوشی کشتی انقلاب اسلامی را در دریای پرتلاطم روزگار هدایت فرمودند که امروز ایران اسلامی در همه جنبه‏های جهانی دارای مجد و عزت بی‏بدیلی است.

قاسمی‏فرزاد با تقدیر از برپاکنندگان موزه عبرت آبسرد خاطرنشان کرد: عملکرد مدیریت شهری آبسرد و در راس آن حمایت‏های امام جمعه این خطه موجبات برگزاری این موزه عبرت‏آموز را فراهم ساخت و از این رو، تقدیر از این عزیزان را وظیفه‏ای برای خود قلمداد می‏کنیم.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول