اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار محلات:

حضور در راهپیمایی 22 بهمن تقویت همبستگی ملی است

خبرگزاری فارس: فرماندار محلات گفت: حضور یکپارچه و منسجم مردم در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ منفی به دسیسه‌های دشمنان و تقویت همبستگی ملی است.

حضور در راهپیمایی 22 بهمن تقویت همبستگی ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک غلامعلی یارمحمدی ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از دهیاری روستای ور علیای این شهرستان اظهار داشت: عاملی که تاکنون مانع از تحقق اهداف شوم دشمنان علیه ایران اسلامی شده است، وحدت و همبستگی ملت بوده است که این وحدت و همبستگی باید همچنان حفظ شود.

وی تصریح کرد: مردم با حفظ همبستگی و وحدت، دلبستگی خود را به نظام جمهوری اسلامی ثابت کرده‌اند و به همین علت دشمنان تاکنون نتوانسته‌اند به اهداف شوم خود دست یابند.

فرماندار محلات با بیان اینکه حضور همیشگی مردم در صحنه‌های سیاسی همواره خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان بوده است، ادامه داد: قطعا مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات اسفندماه با حضور گسترده خود بار دیگر توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

یارمحمدی بیان داشت: امروز ایران اسلامی با وجود تحریم‌های فراوان دشمنان توانسته است در بالاترین سطح اقتدار قرار گیرد و به یکی از مقتدرترین کشورهای منطقه تبدیل شود.

وی با اشاره به بیداری اسلامی کشورهای منطقه اظهار داشت: سر دادن شعار آزادگی و استقلال در کشورهای منطقه نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران است که بدون شک در آینده‌ای نه چندان دور در سراسر جهان فراگیر خواهد شد.

گفتنی است فرماندار محلات امروز علاوه بر افتتاح دهیاری روستای ورعلیا، نمایشگاه خوشنویسی انقلاب، زمین چمن مصنوعی نیمور، شرکت تعاونی کتیبه، و خانه محرومان کمیته امداد این شهرستان را نیز افتتاح کرد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول