اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اوزان 74، 96 و 120 رقابت‌های انتخابی

کشتی‌گیران قم برای راهیابی به جام یادگار امام رقابت می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: کشتی‌گیران قم با حضور در انتخابی جام یادگار امام برای کسب جواز حضور در مرحله نهایی هشتمین دوره پیکارهای بین‌لمللی جام یادگار امام تلاش خواهند کرد.

کشتی‌گیران قم برای راهیابی به جام یادگار امام رقابت می‌کنند
محسن حلوایی امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: زمان زیادی به آغاز هشتمین دوره پیکارهای بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام در شهر مقدس قم باقی نمانده است و با توجه به میزبانی قم باید هفت کشتی گیر آماده را به این مسابقات بفرستیم.

وی با اشاره به در نظر گرفته شدن برنامه‌های مختلف برای آماده سازی این تیم، عنوان داشت: در همین راستا تیم کشتی فرنگی بزرگسالان قم که به زودی باید در پیکارهای بین‌المللی حضور یابد، از دل رقابت‌های انتخابی استان انتخاب خواهد شد.

رئیس هیئت کشتی استان قم ابراز داشت: رقابت‌های کشتی فرنگی انتخابی استان با شرکت کشتی گیران فعال در رشته کشتی فرنگی بزرگسالان قم به زودی در اوزان 55، 60، 66، 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم برگزار می‌شود، هر چند در تعدادی از اوزان نفرات مورد نظر انتخاب شده‌اند.

وی در ادامه از تلاش سه کشتی گیر قمی برای کسب شرایط مناسب و آماده سازی حضور در رقابت‌های انتخابی کشتی فرنگی جام یادگار امام خبر داد و اضافه کرد: برای همین منظور کشتی گیران قم بر اساس برنامه زمابندی در نظر گرفته شده، این هفته بعد از تمرینات خود در راستای کسب آمادگی لازم به منظور شرکت در مسابقات انتخابی جام یادگار امام راهی شیراز می‌شوند.

رئیس هیئت کشتی استان قم با تشریح نحوه برگزاری رقابت‌های کشتی انتخابی جام یادگار امام، بیان داشت: از سوی فدراسیون کشتی هیئت کشتی استان فارس به عنوان میزبان انتخابی جام هشتم انتخاب شده است و قم برگزار کننده مرحله نهایی این پیکارها خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: مسعود فشکی در وزن 120 کیلوگرم یکی از سه کشتی گیر قمی اعزام به انتخابی جام یادگار امام است، ضمن اینکه عباس نوری در وزن 96 کیلوگرم و امیرحسین مولایی نفر سوم نوجوانان آسیا در سال 2010 در وزن 74 کیلوگرم به این رقابت‌ها اعزام خواهند شد.

وی بیان کرد: از هم اکنون مشغول آماده کردن ترکیبی منسجم از کشتی گیران آینده دار استان به منظور حضوری موفق در مرحله نهایی جام یادگار امام امسال هستیم تا در مسابقات این دوره کشتی گیران قمی قوی‌تر از گذشته به مصاف خود حریفان بروند.

رئیس هیئت کشتی استان قم در ادامه به تلاش‌های هیئت در راستای پشتوانه سازی کشتی قم اشاره کرد و ادامه داد: به همین منظور برنامه‌های مختلف و متنوعی را برای آماده سازی کشتی گیران پرورش یافته توسط مربیان پر تلاش کشتی قم در نظر داریم که اعزام به تورنمنت‌های معتبر با حضور کشتی گیران مطرح و استان‌های کشتی خیز از جمله این برنامه‌ها است.

حلوایی افزود: تمام آنهایی که در حال حاضر برایشان برنامه‌های مختلف آماده سازی در نظر داریم، به جز کسانی هستند که امسال در ترکیب تیم‌های کشتی نونهالان و نوجوانان کشتی آزاد و فرنگی قم حضور داشته‌اند زیرا آنها به یک رده سنی بالاتر رفته‌اند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول