اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل مشکلات مالی

بازیکنان نساجی مازندران تمرینات را تعطیل کردند/ شاید تیم به اهواز اعزام نشود

خبرگزاری فارس: به دلیل مشکلات مالی در باشگاه نساجی، بازیکنان نساجی تمرینات تیم را تعطیل کردند و شاید هم این هفته، تیم به خاطر مشکلات مالی به اهواز اعزام نشود.

بازیکنان نساجی مازندران تمرینات را تعطیل کردند/ شاید تیم به اهواز اعزام نشود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، به دلیل مشکلات مالی در باشگاه نساجی، بازیکنان نساجی تمرینات تیم را تعطیل کردند و شاید هم این هفته، تیم به خاطر مشکلات مالی به اهواز اعزام نشود.

پس از کش و قوس‌های فراوان که تیم نساجی قائمشهر در مدیریت باشگاه داشت با تلاش‌های اداره کل ورزش و جوانان استان و هیئت فوتبال باشگاه نساجی قائمشهر به نام مهدی پرهام مالک باشگاه سند خورد که به نظر می‌رسد با برطرف شدن مدیریت در باشگاه قدیمی و پر از هوادار نساجی مشکلات مالی این باشگاه هنوز حل نشده است.

مهدی پرهام بلافاصله پس از مالکیت باشگاه، احمد سعادتمند را به عنوان مدیرعامل باشگاه نساجی قائمشهر منصوب کرد که به نظر می‌رسید با توجه به مدیریت و سابقه ورزشی سعادتمند، مشکلات مالی باشگاه نساجی به حداقل برسد که تاکنون اینچنین نبوده است.

یک منبع موثق که در کادر فنی باشگاه نساجی قائمشهر حضور دارد به خبرنگار فارس در شهرستان ساری متذکر شد: تاکنون بازیکن و یا کادر فنی در نساجی قائمشهر هیچ پولی از قرارداد خود را از مدیریت باشگاه دریافت نکردند و تاکنون هیچ مطالباتی به حساب هیچ کس از بازیکنان و کادر فنی واریز نشد.

به گزارش فارس، با توجه به مشکلات حال حاضر در باشگاه نساجی قائمشهر که بازیکنان پس از مساوی مقابل نیروی زمینی بدست آوردند، بازیکنان به‌خاطر مشکلات مالی و همچنین به خاطر عدم تعهدات مدیران باشگاه در تمرینات تیم نساجی قائمشهر حاضر نمی‌شوند.

احتمال اینکه بازیکنان تیم نساجی قائمشهر در هفته هجدهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان در روز پنجشنبه بیستم بهمن در برابر میزبان خود استقلال صنعتی خوزستان در اهواز حاضر نشوند بسیار جدی شده است.

نساجی قائمشهر هم‌اکنون با 22 امتیاز در رده دهم جدول چهارده تیمی این رقابت‌ها جای دارد.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول