اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر

بهره‌برداری از طرح هادی روستای طورگیر خنداب آغاز شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی به مناسبت سی‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بهره‌برداری از طرح هادی روستای طورگیر شهرستان خنداب با حضور جمعی از مسئولان آغاز شد.

بهره‌برداری از طرح هادی روستای طورگیر خنداب آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک فرماندار خنداب پیش از ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از این طرح گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی عمران و آبادانی روستاها نسبت به گذشته از سرعت و رشد بسیار بالایی برخوردار شده است.

حمیدرضا قاسمی افزود: با اقدامات بسیار ارزشمند دولت در بحث عمران و مقاوم‌سازی روستاها به ویژه در سال‌های اخیر روند مهاجرت از روستا به شهر معکوس شده و امروز این روستاییان هستند که شاهد مهاجرت شهرنشینان به روستاهایشان هستند.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های هادی روستایی خاطر نشان کرد: طرح هادی روستایی از جمله پروژه‌های مهمی است که در راستای فراهم‌سازی زمینه توسعه و عمران نقاط روستایی تهیه و اجرا می‌شود و آثار و برکات بسیار ارزشمندی نیز به همراه دارد.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان مرکزی نیز گفت: طرح ‌‌هادی از جمله برنامه‌های اولویت‌دار بنیاد مسکن است که در راستای تامین عادلانه امکانات از طریق تسهیلات اجتماعی، تولیدی و رفاهی، ایجاد تسهیلات لازم برای بهبود مسکن روستاییان و خدمات بهزیستی و عمومی اجرا می‌شود.

محمد ایران‌نژاد افزود: طرح هادی روستای طورگیر در سال 81 تهیه و با همکاری دهیاری این روستا به اجرا درآمد.

وی تصریح کرد: روستای طورگیر از روستاهای بخش قره‌چای شهرستان خنداب است که دارای 232 خانوار و 918 نفر جمعیت است.

جدول‌گذاری به طول 450 متر، زیرسازی به میزان 12 هزار و 200 مترمربع و آسفالت گرم به میزان 11 هزار و 800 مترمربع از اقدامات انجام شده در راستای اجرای این طرح است.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول