اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

جهانی‌سازی دینی از شعارهای انقلاب است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت:جهانی‌سازی دینی از شعارهای انقلاب است.

جهانی‌سازی دینی از شعارهای انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار عبدالرضا آزادی پیش از ظهر امروز در سومین جشنواره وبلاگ‌نویسی حماسه‌نگاران و انقلاب اسلامی در همدان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران ترسیم راهی منجر به رستگاری انسان‌ها است چرا که ما شعار جهانی‌سازی دینی را بر دوش می‌کشیم.

وی افزود: کشورهای استکبار نیز به دنبال جهانی‌سازی هستند ولی این در حالی است که میان جهانی‌سازی اسلامی و جهانی‌سازی استکبار فاصله بسیاری است چرا که آنها به دنبال حذف تمام مرزهای فیزیکی و جغرافیایی در سراسر قاره‌ها بوده و در صدد هستند تا حاکمیت اندیشه منحط لیبرال‌ دموکراسی غربی و سکولاریزم را در جهان اعمال کنند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خاطرنشان کرد: دشمنان برای دست‌یابی به اهداف خود اقدام به ایجاد 18 هزار شبکه تلوزیونی ماهواره‌ای جهانی کردند که 2 هزار شبکه آن به وسیله ابزار معمولی در داخل کشور قابل دسترسی است که از این تعداد 300 شبکه موزیکال به ترویج موسیقی غربی مشغول هستند.

وی بیان داشت: 250 شبکه مخصوص کودکان است که کارتون‌هایی با نگاه غربی را به کودکان آموزش می‌دهند و 80 شبکه نیز صرفأ مصرف و مصرف‌گرایی را تبلیغ و ترویج می‌کنند و 30 شبکه نیز اهداف سیاسی را دنبال می‌کنند.

سردار آزادی ادامه داد: در این شبکه‌ها ارتباط مثلثی میان زنان و مردان و ارتباط هم‌زمان یک مرد با دو زن ترویج می‌شود و همچنین دعوای فرشتگان، شکستن قداست‌ها، باورها و اعتقادات و هجوم تروریست‌ها با معرفی چهره‌ای خشن از مسلمانان ارائه شده و بخش عظیمی از پخش فیلم‌ها و سریال‌ها برای معرفی امپراطوری تک قطبی و مرکزی آمریکاست.

وی تصریح کرد: به طور کلی هدف‌گیری دنیای غرب در جنگ نرم علیه ایران از مرزهای حقیقی و مجازی تلاش برای تغییر سبک زندگی و فرهنگ مسلمانان است همان طور که گوشه‌ای از تلاش دشمن را در فضای مجازی فتنه دیدیم که با جریان‌سازی سعی در به انحراف کشیدن جوانان داشت.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اذعان کرد: امروز سرعت ورود کاربران اینترنت به فضای مجازی در ایران و خاورمیانه از متوسط نرم دنیا بالاتر است و این فضا با رشد قارچ‌گونه‌ای که دارد سراسر جهان را زیر سلطه خود قرار داده است.

وی در پایان گفت: بسیجیان باید فضای رقابت را تشدید کنند تا بتوانند در مقابل حملات دشمنان برنامه‌ریزی‌های مقابله‌ای را انجام داده و خود را همواره به روز کنند.

انتهای پیام/خ۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول