اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان تأکید کرد

به‌کارگیری جوانان در راستای تحقق اندیشه‌های تبیین شده

خبرگزاری فارس: مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: ساماندهی مناسب جوانان می‌تواند آنچه را که در حوزه فکر و برنامه تبیین شده است را به منصه ظهور برساند.

به‌کارگیری جوانان در راستای تحقق اندیشه‌های تبیین شده

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان سید‌عبدی افتخاری پیش از ظهر امروز در همایش دستاوردهای انقلاب اسلامی، جوانان، خود‌باوری و نهضت علمی اظهار کرد: از دوران حیات پیامبر تاکنون جایگاه جوانان در تصمیم‌گیری‌های مکتب نظام‌مند اسلام ویژه و خاص بوده است و پیامبر بزرگ اسلام مشورت با جوانان را در همه ادوار توصیه کرده‌اند.

وی افزود: انگیزه، اقتدار، تلاش و خستگی‌ناپذیری از ویژگی‌های جوانان به شمار می‌آید چرا که تصمیم‌گیری جوانان با توان بالا و پشتکار همراه بوده و جامعه را به موفقیت سوق می‌دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان ابراز کرد: انقلاب محصول از خودگذشتگی جوانان و در ادامه دفاع مقدس نیز با جانفشانی این قشر از جامعه برخلاف حمایت‌های مالی و نظامی غرب به نفع جمهوری اسلامی و انقلاب رقم خورد.

وی خاطرنشان کرد: هر جامعه و نظامی که جوانان متعهد‌تری داشته باشد در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی و اجتماعی موفق‌تر خواهد بود.

افتخاری در پایان سخنانش گفت: استان همدان دارای نخبگان، اندیشمندان و افراد خلاقی است که با ساماندهی مناسب می‌توان آنچه را که در حوزه فکر و برنامه تبیین شده است را به منصه ظهور رساند.

انتهای پیام/خ۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول