اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه مبارک فجر صورت گرفت

برگزاری طرح 12 محله و 12 مسجد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: ستاد دهه فجر در راستای تبیین نقش مساجد در پیروزی انقلاب و معرفی دستاوردهای انقلاب به جوانان، طرح 12 محله و 12 مسجد را برگزار کرد.

برگزاری طرح 12 محله و 12 مسجد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری این شهر، شهره معظمی‌گودرزی، در حاشیه برگزاری طرح 12 محله 12 مسجد، گفت: مساجد در روند شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی یکی از عمده‌ترین محل‌های تجمع و اعتراض مردم و شکل‌گیری تظاهرات علیه رژیم طاغوت بود.

وی یکی از اهداف ستاد دهه فجر شهرداری بندرعباس را تحکیم پیوند مردم و مساجد دانست و ابراز داشت: این ستاد به منظور تبیین نقش مساجد در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی و فراهم‌سازی زمینه حضور و مشارکت هر چه بیشتر جوانان و نمازگزاران مساجد در آئین‌های گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و آشنایی آنان با دستاورهای انقلاب اسلامی برنامه های مدونی از جمله برگزاری طرح 12 محله 12 مسجد را در نظر گرفته است.

معظمی‌گودرزی انجام برنامه‌ریزی مناسب برای تشکیل ستادهای مردمی دهه فجر در مساجد را به منظور فراهم‌سازی زمینه مشارکت و حضور اقشار مختلف مردم در آئین‌های دهه فجر از طریق برگزاری مراسم مختلف فرهنگی، علمی و هنری و ورزشی را از دیگر برنامه‌های ستاد دهه فجر شهرداری بندرعباس عنوان کرد.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: فراهم‌سازی زمینه آشنایی هر چه بیشتر اقشار مختلف با آرمان‌ها، ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی، برنامه‌ریزی در راستای پاسخ‌گویی به سئوالات و رفع شبهات جوانان، جلب و جذب جوانان و آشناسازی آنان با مواضع اصولی و آرمان‌های انقلاب اسلامی از دیگر اهداف این ستاد هستند.

وی خاطرنشان کرد: تداوم و تثبیت آئین‌های پیروزی انقلاب اسلامی و نهادینه‌سازی هر چه بیشتر آن در فرهنگ جامعه زمینه‌ساز حضور هر چه فعال و پر نشاط اقشار مختلف به ویژه ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

معظمی‌گودرزی در پایان به تقارن ایام ولادت پیامبر اعظم(ص) و هفته وحدت با دهه فجر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: از فرصت تقارن دهه فجر امسال با هفته وحدت باید در راستای تقویت وفاق ملی استفاده شود.

گفتنی است، طرح 12 محله 12 مسجد با هدف آشنایی مردم محلات شهر بندرعباس به ویژه جوانان و نوجوانان با رویدادهای پیش و اوایل انقلاب اسلامی سال 57 همراه با قدردانی از فعالان انقلابی هر محله و برگزاری جشن‌های مناسبتی در مساجد امیرالمومنین(ع)، مسجد حضرت مهدی(عج)، مسجد حضرت محمد رسول‌الله(ص)، مسجد حضرت ابوالفضل(ع)، مسجد مالک‌اشتر، مسجد امام حسن عسکری(ع)، مسجد صاحب‌الزمان(عج)، مسجد چهارده معصوم(ع)، مسجد امام رضا(ع)، مسجد حضرت حمزه(ع) و مسجد صاحب‌الزمان(عج) از 10 بهمن‌ماه آغاز و تا 21 بهمن‌ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/ن30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول