اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای کنترل قیمت‌ها

بازدید سرزده فرماندار بندرعباس از فروشگاه‌های زنجیره‌ای

خبرگزاری فارس: فرماندار بندرعباس در راس هیئتی و در راستای کنترل قیمت‌ها به طور سرزده از فروشگاه‌های زنجیره‌ای بندرعباس بازدید کرد.

بازدید سرزده فرماندار بندرعباس از فروشگاه‌های زنجیره‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عباس امینی‌زاده فرماندار بندرعباس عصر امروز به همراه مسئولان سازمان تعزیرات حکومتی هرمزگان و مسئولان سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان به طور سرزده از فروشگاه‌های شهر بندرعباس بازدید کرد.

فرماندار بندرعباس در حاشیه بازدید از این فروشگاه‌ها گفت: در فروشگاه‌های زنجیره‌ای مواردی مشاهده شد که بازرسان باید آن را بررسی کنند و در صورت اثبات گرانفروشی با آنان برخورد شود.

عباس امینی افزود: در این فروشگاه‌ها مشکلاتی از لحاظ قیمت وجود دارد که قرار شد بازرسان آنها را مورد بررسی قرار داده و در صورت اثبات تخلف پرونده را به تعزیرات حکومتی ارسال کنند.

وی تاکید کرد: تا جایی که توان داریم وقت خواهیم گذاشت تا از گرانفروشی در بندرعباس جلوگیری کرده و با اجرای قانون از حقوق مردم دفاع خواهیم کرد.

فرماندار بندرعباس اظهار داشت: این شکل کنترل بازار تا پس از تعطیلات عید نوروز ادامه خواهد داشت تا اجناس با قیمت‌های مصوب به دست مردم برسد.

امینی‌زاده در ادامه به وضعیت بازار طی روزهای اخیر اشاره کرد و افزود: طبق بررسی‌های به عمل آمده طی 20 روز گذشته مشاهده شد تعدادی از افراد به بهانه‌های مختلف جنگ روانی را در بازار ایجاد کردند و با سوءاستفاده از این فضای روانی اقداماتی را برای رسیدن به منافع شخصی و گروهی خود انجام دادند و در واقع ظلم بزرگی را به مردم روا داشته‌اند.

فرماندار بندرعباس با اشاره به افزایش قیمت کالاها در بازار طی روزهای اخیر بیان کرد: پیرو این مسئله و با دستور اکید استاندار هرمزگان طی هفته گذشته سه جلسه کارشناسی وضعیت بازار و راهکارهای مقابله با گرانفروشی با حضور اعضای کمیته تنظیم بازار شهرستان بندرعباس تشکیل شد.

امینی‌زاده ادامه داد: با هماهنگی و تقسیم کاری که با تعزیرات حکومتی و نماینده دادستان بندرعباس و سایر دستگاه‌های مربوطه صورت گرفته و در راستای کنترل قیمت‌ها در بازار یک گروه بازرسی متفاوت با هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در راستای همراهی با آنان و اثربخشی بیشتر کار در حال تشکیل شدن است.

وی همچنین به متخلفان و گرانفروشان توصیه کرد در چهارچوب قانون حرکت کنند و تاکید کرد: بازاریان باید اجناس را بر اساس قیمت‌های پایه و مصوب به مردم بفروشند و در غیر اینصورت طبق دستورالعمل‌های قانونی با آنها برخورد خواهد شد.

فرماندار بندرعباس در ادامه بازدید خود از تعدادی از فروشگاه‌ها و سوپر مارکت‌های دیگر شهر بندرعباس بازدید کرد که در جریان این بازدید دو فروشگاه به علت گرانفروشی پلمب شدند و یک فروشگاه دیگر نیز جریمه شد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول