اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان مطرح کرد

راه‌اندازی مرکز مدرن سوانح و سوختگی بندرعباس در سال 91

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از راه‌اندازی مرکز پیشرفته و مدرن سوانح و سوختگی طی سال آینده در بندرعباس خبر داد.

راه‌اندازی مرکز مدرن سوانح و سوختگی بندرعباس در سال 91

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ‌محمد شکاری عصر یک‌شنبه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید مسعود محمدی اظهار داشت: مردم هرمزگان با یاد و نام شهید محمدی زندگی کرده‌اند و امروزه نام بزرگ‌ترین بیمارستان که مزین به نام شهید دفاع مقدس است با خدمات تخصصی و فوق‌تخصصی شناخته‌تر شده است.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر خدمات فوق‌تخصصی در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس افزایش یافته با اشاره به اجرای طرح‌های زیرساختی در ارائه خدمات فوق تخصصی به بیماران گفت: راه‌اندازی بخش سنگ‌شکن با مدرن‌ترین تجهیزات، بخش پیوند کلیه، مرکز پرتودرمانی و شیمی‌درمانی از خدماتی است که به مردم در سال آینده در این بیمارستان ارائه خواهد شد.

این مسئول هم‌چنین از راه‌اندازی مرکز پیشرفته و مدرن سوانح و سوختگی در سال آینده خبر داد و گفت: مرکز 34 تختخوابی سوانح و سوختگی با تجهیزات استاندارد و به ‌روز، گام مهمی در ارائه خدمات تخصصی در استان هرمزگان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان افزایش خدمات تخصصی را از اولویت‌های درمانی در مرکز آموزشی درمانی شهید محمدی بندرعباس عنوان کرد و افزود: با ارتقای خدمات درمانی در بیمارستان بزرگ شهید محمدی رضایت‌مندی مردم نیز افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول