اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میاندرود خبر داد

تولید محصولات استراتژیک کشاورزی در میاندرود

خبرگزاری فارس: فرماندار میاندرود نقش این شهرستان را در تولید محصولات استراتژیک کشاورزی و دامی در کشور و استان ممتاز دانست.

تولید محصولات استراتژیک کشاورزی در میاندرود

به گزارش خبرگزاری فارس از میاندرود، علی رجبی صبح امروز در دیدار مسئولان شهرستان میاندرود با آیت‌الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به محرومیت‌های مردم کشور در سال‌های پیش از انقلاب، گفت: فراوانی نعمت‌های امروز به برکت انقلاب اسلامی و نگاه تلاشگرانه مردم و مسئولان است.

فرماندار میاندرود با اشاره به نخستین سالگرد تاسیس فرمانداری میاندرود در بهمن ماه امسال از تاسیس 15 اداره در این شهرستان خبر داد.

وی در این مورد از افتتاح فرماندهی انتظامی این شهرستان در هفته آینده خبر داد و افزود: در گذشته براساس آمار موجود هشت فقره قتل در این شهرستان به وقوع پیوسته بود که در یک سال گذشته این مورد به عدد صفر رسید.

نماینده عالی دولت در شهرستان میاندرود با اشاره به جمعیت 57 هزار نفری این شهرستان و 35 هزار هکتار سطح زیر کشت محصولات کشاورزی در میاندرود، این شهرستان را کم تراکم‌ترین شهرستان مازندران اعلام کرد.

رجبی با ممتاز دانستن نقش این شهرستان در تولید محصولات استراتژیک کشاورزی تصریح کرد: وجود مرکز پرورش گاو شیری مهدشت با 5 هزار راس گاو شیری همچنین شرکت زراعی دشت‌ناز با 3 هزار و 100 هکتار زمین کشاورزی در این شهرستان نقش میاندرود را به خوبی مشخص می‌کند.

این مسئول با اشاره به مسئله مشکل کم‌آبی در شش ماه از سال و ضرورت ساماندهی کانال‌های آب در این بخش، از اختصاص 175 میلیون تومان برای لایروبی کانال‌های آب کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

فرماندار میاندرود در پایان از اختصاص 200 میلیون تومان برای ایجاد کتابخانه و سالن اجتماعات در ساختمان فرمانداری این شهرستان خبر داد.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول