اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در مازندران:

پایه اصلی کشاورزی به توجه مسئولان کشور نیاز دارد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: پایه اصلی کشاورزی ایران استان سرسبز مازندران است و تنوع زیاد محصولات در مازندران نیاز به توجه بیشتر دارد.

پایه اصلی کشاورزی به توجه مسئولان کشور نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی صبح امروز در مراسم افتتاح طرح اصلاح و بازسازی باغات و مرکبات مازندران اظهار داشت: جایگاه باغداری در اسلام بسیار رفیع است.

وی با اشاره به اقدامات مناسب در طول دوره بعد از انقلاب تصریح کرد: در دوره طاغوت به علت عقب‌ماندگی فکری که در بین مسئولان آن دوره بود توجه خاصی به بخش کشاورزی نمی‌شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: سیاست مسئولان دوره طاغوت وارد کردن محصولات کشاورزی بود و به همین علت نارسایی‌هایی در بخش کشاورزی داریم که نیاز است عقب‌ماندگی‌های بخش کشاورزی جبران شود.

این مسئول گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد پیشرفت‌های زیادی در بخش‌های مختلف کشور بودیم و رشد پیشرفت کشور ما تنها در بخش خاصی نبود.

طبرسی یادآور شد: پیشرفت‌های کشور ما در زمینه‌های کشاورزی، هوایی، فضایی، پزشکی بوده و ممکن است در برخی مواقع با نارسایی‌هایی هم مواجه باشیم که نباید نارسایی‌ها را زیاد بزرگ جلوه دهیم.

وی خواستار استفاده از علم نوین در بحث کشاورزی شد و تاکید کرد: باید از منابع موجود برای ایجاد درآمد مناسب در بخش کشاورزی بهره‌برداری کرد و عدم استفاده از انرژی دراصل اسراف است.

این مسئول ابراز داشت: کشاورزی حال حاضر کشور پاسخگوی نیازهای ما نیست، و مسئولان باید تلاش کنند که دغدغه‌های کشاورزان در زمینه تولید را کاهش دهند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به بستر مناسبی که انقلاب اسلامی برای پیشرفت جوانان در کشور ایجاد کرد، گفت: باید از فرصت‌های ایجاد شده استفاده بهینه کرد.

وی در پایان خواستار توجه بیشتر مسئولان کشاورزی به مازندران شد و اذعان داشت: پایه اصلی کشاورزی ایران مازندران است و تنوع زیاد محصولات در مازندران نیاز به توجه بیشتر دارد.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول