اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته هجدهم لیگ دسته یک فوتبال

نمایندگان فوتبال مازندران مهمان حریفان هستند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت فوتبال مازندران گفت: در هفته هجدهم لیگ دسته یک فوتبال هر سه نماینده مازندران در این هفته مهمان حریفان خود هستند.

نمایندگان فوتبال مازندران مهمان حریفان هستند

حمید رسولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: هفته هجدهم این مسابقات در روز پنجشنبه و جمعه 20 و 21 بهمن با انجام 14 دیدار برگزار می‌شود که در روز پنجشنبه هر سه نماینده مازندران به مصاف حریفان خود می‌روند.

وی افزود: تیم سایپا شمال که هفته گذشته دست به کار بزرگی زد و موفق شد در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر مهمان خود تیم صدرنشین جدول پیکان قزوین را دو بر یک شکست دهد در روز پنجشنبه بیستم بهمن از ساعت 14 در ورزشگاه تختی مهمان تیم شهرداری بندرعباس است.

رسولی تصریح کرد: در حال حاضر تیم سایپا شمال صاحب 24 امتیاز است و با یک بازی کمتر نسبت به بقیه تیم‌ها در رده پنجم جدول 14 تیمی این رقابت‌ها جای دارد.

دبیر هیئت فوتبال مازندران درباره دیگر نماینده استان نساجی قائمشهر یادآور شد: تیم نساجی هفته گذشته در برابر مهمان خود نیروی زمینی تهران به تساوی یک بر یک رسید این هفته در روز پنجشنبه بیستم بهمن از ساعت 14 در ورزشگاه تختی اهواز مهمان تیم استقلال صنعتی خوزستان است.

وی گفت: نساجی قائمشهر هم‌اکنون با 22 امتیاز در رده 10 جدول 14 تیمی این مسابقات جای دارد.

رسولی همچنین درباره صنعت ساری سومین نماینده فوتبال مازندران در لیگ آزادگان اذعان داشت: این تیم که هفته گذشته با بدشانسی در برابر مهمان خود اتکا گلستان دو بر یک در ورزشگاه شهدای ساری شکست را پذیرا شد، در این هفته نیز به عنوان آخرین نماینده مازندران در روز پنجشنبه بیستم بهمن از ساعت 14 در ورزشگاه تختی مشهد مهمان ابومسلم خراسان است.

این مسئول در پایان متذکر شد: صنعت ساری هم‌اکنون با 15 امتیاز در رده 12 جدول 14 تیمی این مسابقات با یک بازی کمتر نسبت به دیگر تیم‌ها قرار دارد.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول