اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مبلغ بورکینافاسویی:

ملت ایران همانند ماهی در آب آزاد هستند

خبرگزاری فارس: مبلغ بورکینافاسویی جامعةالمصطفی (ص) العالمیة گفت: ملت ایران همانند ماهی در آب آزاد هستند و این آزادی در مقابل کشورهای دیگر ارزشمند است.

ملت ایران همانند ماهی در آب آزاد هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، عبدالله بلم در جمع نمازگزاران مسجد حضرت رسول (ص) بجنورد اظهار داشت: اسلام یک دین انعطاف‌پذیر است و ما سعی می‌کنیم واجبات این دین را به جوانان خود بیاموزیم و به آنها بگوئیم چگونه زندگی کنند و زیر بار ظلم نروند.

وی افزود: ملت ایران همانند ماهی در آب آزاد هستند و این آزادی در مقابل کشورهای دیگر ارزشمند است اما ما نمی‌توانیم این گونه در کشور خود آزادی داشته باشیم.

به دعوت اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی هفت نفر از مبلغان غیر ایرانی جامعةالمصطفی (ص)العالمیة برای تبلیغ و تشریح ابعاد مختلف اسلام و انقلاب در مدارس و مساجد در خراسان شمالی حضور یافتند.

چهار مبلغ خارجی دعوت شده از کشورهای برزیل، بورکینافاسو، تاجیکستان، آرژانتین و سه مبلغه دعوت شده از آلبانی، بنگلادش و ازبکستان طی مدت یک هفته به تبلیغ و سخنرانی خواهند پرداخت.

این مبلغان که به عنوان طلاب خارجی در قم مشغول تحصیل هستند، به دعوت اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی به این استان آمده و در شهرهای مختلف در خصوص اسلام و انقلاب سخنرانی می‌کنند.

خبر دیگر نیز حاکی است، چهره فعال قرآنی خراسان شمالی در جمع منتخبان قرآنی کشور قرار گرفت.

ناصر رستمی یکی از فعالان قرآنی خراسان شمالی در ششمین مراسم تکریم چهره‌های قرآنی کشور مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت.

ششمین مراسم تکریم چهره‌های قرآنی، در تالار اندیشه حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برپا شد.

در این مراسم از 37 نفر از پیشکسوتان، استادان و دریافت‌کنندگان مدرک درجه دو حفظ و منتخبین مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در سال 90 با اهدای جوایزی تجلیل به عمل آمد.

این مراسم با نمایش تصویری پیام آیت‌الله‌العظمی جوادی‌آملی خطاب به مراسم تکریم چهره‌های قرآنی، آغاز شد و در پایان از چهره‌های قرآنی کشور تجلیل شد که ناصر رستمی یکی از فعالان و چهره‌های برتر قرآنی استان مورد تجلیل قرار گرفت.

انتهای پیام/و۳۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول