اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش از ظهر امروز

ساختمان اداری و تله‌ متری آبیک به بهره برداری رسید

خبرگزاری فارس: در مراسمی با حضور استاندار قزوین ساختمان اداری و تله‌ متری (کنترل از راه دور تاسیسات) شرکت آب و فاضلاب شهرستان آبیک به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.

ساختمان اداری و تله‌ متری  آبیک به بهره برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، استاندار قزوین در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت مردم و مسئولان کشور باید به واسطه وقوع و ماندگاری انقلاب اسلامی شکر گذار خداوند متعال باشند و ارائه خدمات به مردم از جانب مسئولان و دست اندرکاران یکی از مصادیق این شکر گذاری محسوب می‌شود.

احمد عجم تدوین این خدمات را امری ضروری دانست و گفت: ارائه خدمات و گره گشایی از کار مردم کمترین تلاشی است که دولت خدمتگزار می‌تواند برای مردم همیشه در صحنه ایران به عنوان ولی نعمتان خود انجام دهد.

عجم تحقق شعار استقلال، آزادی جمهوری اسلامی که از س34 سال پیش از ثمرات انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: آنچه که اهمیت دارد بررسی فاصله‌ها و اختلافات از مسیر و خط انقلابی است که عزت، استقلال و شرف را برای این مرز و بوم به ارمغان آورده است. اما به یاری خداوند متعالی و به فرموده رهبر معظم انقلاب با وجود گذشت 3 دهه از پیروزی انقلاب هیچ گونه انحراف از مسیر دیده نشده و این برای کلیه مردم، مسئولان و قوای سه گانه مایه افتخار است.

وی داشتن مردم ولایت مدار و شهید پرور ایران را مایه مباهات دانست و افزود: دولت خدمتگزار نیز به پاسخ همین حضور دائمی مردم برای خدمت رسانی به آنان شب و روز نمی‌شناسد به طوری که این خدمات رسانی در کلیه مناطق کشور از جمله استان قزوین بارز و شاخص است.

استاندار ادامه داد: تمامی مسئولان باید با ارائه خدمات بهینه و پایدار و نیز با صرف کمترین هزینه از بیت المال از مردم قدردانی کرده و به منظور کاهش هزینه‌های آنان در صورت بروز هر گونه اشتباهی ضمن پاسخگویی صریح، به سرعت و با تمام قوا در جهت رفع آن بکوشند.

عجم با تاکید بر اینکه این تلاش‌ها در کلیه دستگاه‌های استان به چشم می‌خورد اما باید تقویت شود تا همچنان پایدار بماند. ادامه داد به طور قطع انجام همه این طور ضمن تکریم مردم گرانقدر کشور، تحقق سخنان رهبر معظم انقلاب و در پی آن خواری دشمنان و ایجاد یک هیمنه قوی برای انقلاب را نتیجه می‌دهد.

مدیر عامل آب و فاضلاب شهری استان نیز به عنوان دیگر سخنران این مراسم احداث و افتتاح ساختمان اداری و کنترل از راه دور تاسیسات شرکت آب و فاضلاب را یکی از خدمات حوزه مدیریتی خود خواند و اظهار کرد این ساختمان با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی تاسیس شده و یک هزار و 200 متر مربع زیر بنا و همچنین 3 هزار و 500 متر مربع نیز مساحت دارد.

غلامرضا رضایی فرد با اعلام خبر تاسیس شبکه آب زیر بنایی مسکن مهر آبیک به طور 59 کیلومتر و اصلاح شبکه فرسوده آب زیر زمینی در این شهرستان به طول 60 کیلومتر افزود: همچنین در سال جاری 19 حلقه چاه و 220 کیلومتر شبکه فاضلاب در این شهرستان به بهره برداری رسیده است در حالی که مقرر شده بود میزان آن 60 کیلومتر باشد.

احداث 2 باب تصفیه خانه موقت در محدوده شرفیه و محمود آباد بخش دیگری از اقدامات اداره کل آب و فاضلاب استان در سال جاری بود که رضایی فر آن را مورد توجه قرار داد.

وی در خصوص اشتغالزایی طرح‌های حوزه مدیریتی خود نیز گفت: تعهدات اشتغال اداره کل آب و فاضلاب در سال جاری 300 مورد بود که خوشبختانه این اداره توانست 370 مورد اشتغال را در این مدت محقق کند.

انتهای پیام/خ۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول