اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای رشت خبر داد

تهیه 25 پروژه سرمایه‌گذاری در رشت

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت از تهیه 25 پروژه سرمایه‌گذاری این شهر خبر داد و گفت: این پروژه‌ها به 6 هزار و 200 میلیارد تومان بودجه نیاز دارد.

تهیه 25 پروژه سرمایه‌گذاری در رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، غلامرضا هاتفی امشب در جمع اعضای شورای اسلامی این شهر با اشاره به اینکه تعدادی سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری در این شهر مراجعه کرده‌اند، اظهار داشت: سرمایه‌گذاری برای رودخانه‌ها، 11 کیلومتر باقیمانده آزاد راه رشت‌-قزوین، ایجاد پارک آبی، پارکینگ و... به ما مراجعه کردند که از داخل و خارج استان بودند.

وی، با تصریح بر اینکه روان‌سازی کار باید برای سرمایه‌گذاران صورت گیرد، اذعان داشت: کارهای خوبی در شهر رشت صورت گرفته است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت، روند اجرایی برخی از پروژه‌های رشت را ضعیف خواند و ابراز داشت: باید علاوه بر روان‌سازی در کارها، ابعاد نظارتی بر پروژه‌ها نیز بیشتر شود.

وی، اجرای یک پروژه در رشت را 10 برابر اعتبارات این شهر دانست و افزود:  استاندار گیلان در زمینه جذب سرمایه‌گذاری تاکنون موفق کرده و اگر به همین صورت پیش رود با سرمایه‌گذاری‌های خوبی در استان مواجه می‌شویم.

هاتفی، از کلنگ‌زنی تعداد زیادی از پروژه‌های سرمایه‌گذاری رشت در سال آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: نگاه حمایتی به سرمایه‌گذار و بخش خصوصی می‌تواند مفید باشد.

وی، اذعان داشت: هر جا که شهرها متحول شده‌اند توسط همین سرمایه‌گذاری‌ها بوده است.

عضو دیگر شورای شهر رشت نیز در این جلسه بیان داشت: رشت به دلیل پیشینه درخشان خود ظرفیت جذب سرمایه‌گذاران را دارد و سرمایه‌گذاران می‌توانند در این شهر سرمایه‌گذاری کنند.

محسن پورفخریان، توزیع عادلانه خدمات در رشت را یکی از راه‌های تقویت بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در رشت دانست و ابراز داشت: تلاش کردیم تا سرمایه‌گذاران را مجاب کنیم که می‌توانند پیشنهاد دهند و بیشتر سرمایه‌گذار ذی‌نفع باشد تا شهرداری.

وی، با اشاره به اینکه بسیاری از افراد از فرصت‌هایی که در رشت وجود دارد غافل هستند، اذعان داشت: باید پروژه‌ها را برای سرمایه‌گذاری فراخوان عمومی کنیم.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول