اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

وحدت شیعه و سنی مانع تحقق توطئه‌های استکبار است

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان از وحدت و برادری موجود میان مسلمانان اهل تسنن و تشیع به عنوان رمز پیشرفت و توسعه کشور و بهترین مانع برای تحقق توطئه‌های استکبار نام برد.

وحدت شیعه و سنی مانع تحقق توطئه‌های استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج علیرضا شهبازی یکشنبه‌ شب در مراسم مولودی‌خوانی تکایای شیخ هادی و شیخ حسام‌الدین سنندج اظهار داشت: دشمنان اسلام و ایران همواره از اتحاد و انسجام ملت ایران در هراس بوده‌اند.

وی افزود: مردم استان فرهنگی مذهبی کردستان از گذشته‌های دور ارادت خاصی به پیامبر گرامی اسلام (ص) و اهل‌ بیت عصمت و طهارت داشته و همواره این خصیصه نیکو را با برپایی مراسم‌های گوناگون مذهبی و عرفانی نظیر مولودی‌خوانی حفظ و گرامی داشته‌اند.

استاندار کردستان گرایش جوانان به شرکت در مراسم‌های مذهبی را نشات گرفته از فطرت خداجوی مردم این خطه از ایران اسلامی دانست و با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی از ابتدای شکل‌گیری تاکنون همواره تقویت وحدت و تقریب مذاهب الهی را در دستور کار خود قرار داده است تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران که اکنون در ایام مبارک دهه فجر آن به‌سر می‌بریم خاستگاه بسیاری از تحولات حال حاضر جهان است.

شهبازی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان خصوصیات نیکویی از پیامبر عظیم‌الشان اسلام(ص) اظهار داشت: پیامبر ما سفیر نور رحمت و معلم اخلاق برای جهانیان بود و وظیفه ما به‌عنوان پیروان راستین حضرتش الگوبرداری از این اخلاق حسنه و بسط آن در جامعه است.

وی در پایان تصریح کرد: در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برادران و خواهران شیعه و سنی در ایران اسلامی در نهایت آرامش و وحدت به کار و فعالیت پرداخته و به یاری خدا آینده روشنی در انتظار نسل‌های بعدی انقلاب است.

گفتنی است استاندار کردستان در حاشیه این مراسم به مشکلات تعدادی از جوانان حاضر در این محفل رسیدگی و در تماس با مدیران استان دستور اقدام لازم در زمینه حل مشکلات آنان را صادر کرد. 

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول