اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بابل:

با کارمند خاطی ناجا در بابل برخورد شد

خبرگزاری فارس: فرماندار بابل گفت: با پرسنل خاطی نیروی انتظامی بابل که نسبت به راننده حامل خبرنگاران اهانت کرده بود، برخورد جدی شد.

با کارمند خاطی ناجا در بابل برخورد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، در پی اهانت یکی از پرسنل نیروی انتظامی بابل نسبت به راننده حامل خبرنگاران بابلی که از سوی فرمانداری این شهر ماموریت یافته بود خبرنگاران را برای پوشش خبری افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب بابل به امیرکلا اعزام کند، خبرنگاران با تنظیم شکوائیه‌ای از فرماندار بابل خواستار برخورد جدی با فرد خاطی در هر لباس و مقامی شدند.

در نامه شکوائیه خبرنگاران خطاب به فرماندار بابل آمده است: برای ما به عنوان اصحاب رسانه قابل قبول نیست فردی که به عنوان حامی نوامیس مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی مشغول خدمت بوده با سوء‌استفاده از لباس و مقام خود بدون دلیل و به صرف اینکه راننده از پیاده کردن خبرنگاران در داخل زمین کشاورزی پر از آب خودداری کرده است، اقدام به پرخاشگری و برخورد فیزیکی با راننده سازمان اتوبوسرانی بابل کند.

در نامه خبرنگاران آمده است: ترجیحا درخواست خبرنگاران از جنابعالی عذرخواهی فرد خاطی از راننده خودرو بوده تا مردم در هر لباس و سمتی که قرار دارند، مطمئن باشند مسئولان حامی و مدافع حق بوده و در برابر بی‌احترامی افراد قدرتمند و زورگو نسبت به قشر ضعیف ساکت نخواهند ماند.

تسریع در پاسخ سبب امتنان و تشکر خبرنگاران خبرگزاری فارس، ایرنا، ایکنا، ایسنا و روزنامه‌های جام جم، ایران، پیام آمل، وارش و ترنم سبز است.

* برخورد قاطع با فرد خاطی

به دنبال ارسال این شکوائیه و پیگیری جدی روابط عمومی فرمانداری بابل و خبرنگار خبرگزاری فارس کمتر از 48 ساعت، فرماندار بابل دستور پیگیری و برخورد قاطع و شدید با فرد خاطی را صادر کرد.

فرماندار بابل به خبرنگار فارس گفت: با افرادی که بخواهند با سوء‌استفاده از لباس و مقام خود به افراد جامعه توهین کنند به شدت برخورد می‌کنم.

محمد مهدوی افزود: روز گذشته یکی از پرسنل نیروی انتظامی بابل به دلیل ناآگاهی، اسباب رنجش و ناراحتی خبرنگاران و راننده حامل آنها را فراهم کرده است که به دنبال پیگیری جدی خبرنگار فارس و احضار فرمانده انتظامی بابل، فرد خاطی توبیخ و به شدت با وی برخورد شده است.

وی بیان کرد: امروز از رسانه‌ها می‌خواهم برخورد قاطع با فرد خاطی در پرسنل نیروی انتظامی بابل را در خبرگزاری‌ها و مطبوعات منعکس کنند تا درس عبرتی برای سایران بوده و مسئولان بدانند قصور و اهانت آنها در برخورد با ارباب رجوع به ویژه خبرنگاران پذیرفتنی نبوده و به شدت با افراد خاطی برخورد می‌کنم.

مهدوی از مسئولان خواست با توجه به رسالت خبرنگاران همواره در انجام وظایف خبرنگاران با آنها همراه بوده و زمینه مساعد فعالیت آنها را فراهم کنند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول