اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

54 پروژه عمرانی در داراب افتتاح شد

خبرگزاری فارس: 54 پروژه عمرانی شهرستان داراب به مناسبت دهه مبارکه فجر، با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس، به بهره‌برداری رسید.

54 پروژه عمرانی در داراب افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از داراب، این طرح‌ها با 270 میلیارد ریال اعتبار در قالب 54 پروژه عمرانی دستگاه‌های اجرایی، شامل شهرداری، نوسازی مدارس و برق منطقه‌ای بعد از ظهر امروز به بهره‌برداری رسید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس در آیین افتتاح همزمان پروژه‌های عمرانی شهرداری داراب گفت: شهر داراب از ظرفیت‌های مناسبی برای توسعه، برخوردار است و به منظور تحقق این هدف، باید شهرداری این شهر و سایر شهرداری‌های استان فارس، به سمت ایجاد درآمدهای پایدار شهری، گام بردارند.

محسن اردکانی همچنین در مراسم بهره‌برداری از مرکز آموزشی شبانه‌روزی فنی و حرفه‌ای و کار و دانش امام خامنه‌ای شهرستان داراب، اظهار داشت: هر روز به یمن سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به فارس، شاهد بهره‌برداری و افتتاح پروژه‌هایی هستیم که از محل اعتبارات سفر معظم‌له، هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: این مرکز که در امر آموزش جوانان بسیار موثر است و به همت اداره کل نوسازی مدارس فارس و از اعتبارات سفر رهبری ساخته شده است.

اردکانی همچنین در مراسم افتتاح طرح افزایش پست برق شهر داراب، ابراز داشت: فارس در گذشته به عنوان استان وارد کننده برق از استان‌های هم‌جوار محسوب می‌شد که اکنون با همت گسترده دولتمردان در دولت‌های نهم و دهم، با تولید بیش از یک‌هزار مگاوات برق مازاد، از استان‌های صادر کننده برق به شمار می‌آید.

در حاشیه این سفر، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس، از آغاز به کار فاز جدید و طرح توسعه بیمارستان لار و سایر پروژه‌های عمرانی این شهرستان بازدید و از نزدیک، روند اجرایی آن‌ها را بررسی کرد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول