اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

کارخانه شن و ماسه 2000 تنی در مازندران افتتاح شد

خبرگزاری فارس: شرکت شن و ماسه یاقوت‌سازه سوادکوه در زمینی به مساحت بیش از 5 هزار متر با تغییر کاربری و پس از چهار سال و نیم به بهره‌برداری رسیده است.

کارخانه شن و ماسه 2000 تنی در مازندران افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، مدیرعامل شرکت شن و ماسه یاقوت سازی سوادکوه بعدازظهر امروز در مراسم افتتاح این کارخانه با اشاره به این مطلب که این شرکت در زمینی به مساحت بیش از 5 هزار متر با تغییر کاربری و پس از چهار سال و نیم به بهره‌برداری رسیده است، گفت: این شرکت با مجوز برداشت از واریزه‌های کوهی به فعالیت در این عرصه روی آورده است.

سید محسن موسوی از اشتغالزایی مستقیم برای 12 نفر در این شرکت خبر داد و افزود: این شرکت دارای چهار نوع محصول مربوط به این صنعت است و حدود 30 میلیارد ریال برای بهره‌برداری از این شرکت هزینه شده است.

وی از عرضه روزانه یک‌هزار و 500 تا 2 هزار تن محصول فرآوری شده خبر داد و خاطرنشان کرد: توجه به محیط زیست و ایجاد حوضچه و استخر برای تثبیت املاح از برنامه‌ریزی‌های اصلی ما در راستای حفاظت از محیط زیست بوده است.

مدیرعامل شرکت شن و ماسه یاقوت سازه سوادکوه از فعالیت این شرکت خصوصی در شهرستان سوادکوه با کوه‌ریزه‌های قابل توجه خبر داد و گفت: از مسئولان استانی و شهرستانی تقاضای تامین ماشین‌آلات سنگین از طریق سرمایه در گردش این شرکت را داریم.

وی شهرستان سوادکوه را با توجه به ظرفیت‌های طبیعی و جغرافیایی مستعد توسعه و پیشرفت صنعتی و اقتصادی ذکر و تصریح کرد: همراهی و همکاری مسئولان با این شرکت، نوید آینده روشن اقتصادی در این بخش از صنعت را می‌دهد.

انتهای پیام/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول