اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان -1

اصولگرایان در برابر ارزش‎ها سرسوزنی کوتاه نخواهند آمد

خبرگزاری فارس: سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان گلستان گفت: اصولگرایان برای دین، ارزش‎ها و راه شهدا در مسیری که قرار دارند سر سوزنی کوتاه نخواهند آمد.

اصولگرایان در برابر ارزش‎ها سرسوزنی کوتاه نخواهند آمد

حجت‎الاسلام قربانعلی جمشیدی امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: سخنان ولایت معیار و ملاک ما در تمام زمان‎ها و عرصه‎هاست.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: دشمن حقیقی کسی است که اراده و ایمان ما را تضعیف می‌کند و امروز نیز جریان ضد دین و طرفدار آمریکا همانند اوایل انقلاب در برابر جبهه خودی ایستاده که نمونه آن فتنه 1388 است و هنوز ادامه دارد.

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان گلستان تاکید کرد: جهانیان بدانند ما در همان عقیده‎ای که در زمان امام راحل بودیم، هستیم و برای اینکه بخواهیم روش امام خمینی (ره) را ادامه دهیم باید روی اسلام و ارزش‎های دینی خود تکیه کنیم.

جمشیدی بیان داشت: در راس تشکیلات جبهه متحد اصولگرایان آیت‎الله مهدوی‎کنی و آیت‎الله یزدی از جامعتین و بقیه اعضا قرار دارند و در استان‎ها نیز از بین 10 نفر اعضا سه نفر به عنوان حکم انتخاب شده‎اند.

وی به معرفی حکم‎های این جبهه در گلستان پرداخت و بیان داشت: حجت‎الاسلام مازندرانی به عنوان دبیر جبهه، مسلم کدایی به عنوان ایثارگر و حجت‎الاسلام جمشیدی از حکم‎های این جبهه در استان انتخاب شده‎اند.

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان گلستان ادامه داد: بقیه این اعضا سیدی، مجید زرگرانی، حجت‎الاسلام ولی‎نژاد، احمد ایزد، بخشی، سیدهادی حسینی و محمدخانی هستند که 16 جلسه مفید توسط این جبهه در گلستان تشکیل شده است.

جمشیدی در پایان اذعان داشت: امیدواریم در این انتخابات آنچه مورد رضایت خدا و مقام عظما ولایت است شاهد باشیم و با تلاش مردم حضور حداکثری رقم بخورد و مردم با حضور پرشور و پررنگ خود در پای صندوق‎ها حاضر شوند.

انتهای پیام/ن۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول