اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان مازندران خبر داد

لیست کاندیداهای اصولگرایان مازندران در آستانه کامل شدن

خبرگزاری فارس: سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان مازندران گفت: لیست کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان استان مازندران عصر امروز بررسی و مراحل نهایی خود را طی می‌کند.

لیست کاندیداهای اصولگرایان مازندران در آستانه کامل شدن

موسی امینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری از برگزاری جلسه انتخاب کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان مازندران که در لیست، نامشان آمده و میثاق‌نامه را امضا کردند، خبر داد.

وی اظهار داشت: عصر امروز جلسه‌ای با حضور همه اعضای اصولگرایان مازندران برگزار می‌شود و لیست تمامی کاندیداهای این جبهه که امضا کننده میثاق‌نامه بودند مورد بررسی قرار می‌گیرد.

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان مازندران یادآور شد: مهم این است در این جلسه بین کاندیداهای اصولگرا در صورت داشتن شرایط یکسان، داوطلبانی که از مقبولیت بیشتری برخوردارند و نیز دارای رای بیشتری در حوزه انتخابیه هستند، انتخاب ‌شوند.

امینی تصریح کرد: اگر در یکی از حوزه‌های انتخابیه به یک نامزد واحد نرسیم سعی بر نظرسنجی بین کاندیداهای مطرح می‌شود تا داوطلبی که بالاترین رای را اخذ کرد، انتخاب شود.

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان مازندران خاطرنشان کرد: نظرسنجی بین کاندیداها از طریق مسئولان و مراجع جبهه متحد اصولگرایان کشور با محوریت حوزه انتخابیه و مردم همان شهر و حوزه انتخابیه انجام می‌شود.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول