اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 20 فقره شرارت و ناامنی

شرور مسلح و فراری کرمان دستگیر شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری شرور مسلح و فراری معروف به لکک با 20 فقره شرارت و ناامنی مسلحانه توسط پلیس امنیت استان کرمان خبر داد.

شرور مسلح و فراری کرمان دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس استان کرمان، سردار حسین چناریان اظهار داشت: قاتل مسلح و شرور فراری معروف به لکک دستگیر شد.

وی افزود: همکاران ما در پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در راستای ارتقا امنیت در استان کرمان روز گذشته موفق شدند این شرور معروف که از سال 85 به بعد در منطقه جنوب اقدام به چندین مورد شرارت و ناامنی کرده بود را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان داشت: قتل مسلحانه و اقدام به شهادت رساندن ماموران نیروی انتظامی، قتل مسلحانه شهروندان شهرستان‌های جنوبی استان، گروگانگیری، سرقت مسلحانه، تیراندازی‌های ایذایی متعدد، حمل و قاچاق مسلحانه مواد مخدر در شهرستان‌های کهنوج، رودبار و قلعه‌گنج از جمله شرارت‌های این شرور است.

وی تصریح کرد: همراهی بعضی از اشرار مسلح در منطقه که در سنوات گذشته اقدام به ناامنی و شرارت کرده بودند، حمل سلاح و تردد مسلحانه به منظور قدرت‌نمایی و ایجاد رعب و وحشت در منطقه از دیگر شرارت‌های این شرور است به طوری که بیش از 20 فقره شرارت و ناامنی از این شرور در مراجع انتظامی و قضایی به ثبت رسیده است.

چناریان افزود: بعد از تصویب شورا‌های تامین شهرستان‌های جنوبی و مصوبه شورای تامین استان برخورد با این شرور در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با بیش از 10 ماه کار اطلاعاتی همکاران مشخص شد این شرور که از استان کرمان متواری و در استان بوشهر در منطقه عسلویه با هویت جعلی پنهان شده بود در یک عملیات اطلاعاتی کاملا هماهنگ دستگیر شد و در تحقیقات پلیس چندین قبضه اسلحه که وی از آن‌ها در شرارت و ناامنی‌ها بکارگیری می‌کرده است، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان عنوان کرد: این شرور در حال حاضر در اختیار پلیس امنیت فرماندهی انتظامی استان کرمان قرار دارد و پس از تکمیل پرونده و سیر مراحل به دستگاه عدالت سپرده می‌شود.

چناریان ابراز داشت: از تلاش شبانه‌روزی همکاران و از حمایت‌ها و همکاری‌های شوراهای تامین و حمایت همه‌جانبه دستگاه قضایی در دستگیری این شرور کمال تشکر را دارم.

انتهای پیام/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول