اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان خبر داد

دستگیری 12 هزار نفر از عاملان مواد مخدر در گیلان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از دستگیری 12 هزار و 83 نفر از عاملان تهیه، توزیع و مصرف کنندگان مواد مخدر در این استان در 10 ماهه نخست امسال خبر داد.

دستگیری 12 هزار نفر از عاملان مواد مخدر در گیلان

محمد حسین کارگرنیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت کشفیات و دستگیری باندهای مواد مخدر در استان، اظهار داشت: در دی ماه امسال یک‌هزار و 210 نفر از مصرف کنندگان، توزیع کنندگان و قاچاقچیان مواد مخدر در استان شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به تعداد باندهای مواد مخدر کشف شده در استان افزود: در مدت مذکور 4 باند تهیه و توزیع مواد در استان شناسایی و متلاشی شدند.

این مسئول، با تشریح انواع مواد مخدر کشف شده در استان، اذعان داشت: از تعداد 50 کیلوگرم مواد مخدر کشف شده در دی ماه امسال در استان، 26 کیلو تریاک، هفت کیلو شیشه، 350 گرم هروئین و بقیه نیز مربوط به دیگر مواد مخدر است.

وی به اقدا‌م‌های انجام شده به منظور مقابله با فعالیت سوداگران مرگ در استان اشاره کرد و بیان داشت: در این مدت طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده، جمع‌آوری معتادین پرخطر، ارتقای امنیت  اجتماعی و کنترل محورهای مواصلاتی به منظور مبارزه با سوداگران مرگ و جلوگیری از فعالیت آنها  در سطح استان اجرا شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان، نقش خانواده‌ها را در پیشگیری از گرایش جوانان به مصرف مواد بسیار اساسی دانست و ابراز داشت: درک صحیح والدین از نیازهای روحی و عاطفی جوانان در این سن و سال عامل مهمی در پیشگیری از گرایش آنان به مواد مخدر است.

وی افزود: والدین باید اوقات بیشتری را به فرزندان خود اختصاص دهند و با برآورده کردن خواسته‌های معقول آنان از ایجاد وابستگی‌های نامعقول در آنها جلوگیری کنند و این باور را که خانه و خانواده بهترین پناهگاه امن برای آنان است را در وجودشان تقویت کنند.

وی، دستگیری 12 هزار و 83 نفر از عاملان تهیه، توزیع و مصرف کنندگان مواد مخدر را از دیگر اقدام‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در 10 ماهه نخست امسال عنوان کرد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول