اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرج خبر داد

دستگیری سارقان کابل برق در کرج

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی کرج از دستگیری سارقان کابل برق در کرج خبر داد و گفت: این افراد تاکنون به 15 فقره سرقت اعتراف کرده‌اند.

دستگیری سارقان کابل برق در کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان‌های تهران و البرز، عبدالرضا خیرخواهان اظهار داشت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان کرج، سارقان کابل برق که با سرقت‌های متعدد سیم و کابل برق در منطقه کمال‌شهر کرج باعث خاموشی‌های مکرر شده بودند دستگیر و به 15 فقره سرقت اعتراف کردند.

وی ادامه داد: در پی وقوع چندین نوبت خاموشی و قطع برق در منطقه کمال‌شهر کرج و پیگیری موضوع از سوی اداره برق این منطقه بررسی موضوع به دلیل حساسیت آن به طور ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

خیرخواهان خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی با همکاری ماموران اداره برق با مراجعه به مناطقی که در آنها قطعی برق صورت گرفته بود و در بازدید از تیرهای برق دریافتند که قطعی‌های مکرر برق بر اثر سرقت سیم برق است

وی افزود: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات نامحسوس و تحت پوشش قرار دادن محل‌های تردد احتمالی سارقان، در نهایت در ساعت 10 شب گذشته در یک عملیات غافلگیرانه دو نفر را که در حال سرقت سیم‌های برق بودند در شهرک رضوانیه دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل کردند.

خیرخواهان گفت: متهمان در بازجویی‌های مأموران به جرم خود مبنی بر سرقت سیم‌های برق اعتراف کرده و اقرار کردند که تاکنون به سرقت 15 فقره سیم و کابل برق اقدام کرده و آنها را به فردی فروخته‌اند که با راهنمایی‌های متهمان و اقدام به موقع مأموران در شناسایی نامبرده، فرد مورد نظر شناسایی و دستگیر شد.

گفتنی است متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/ن30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول