اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه‌های علمیه چهارمحال و بختیاری:

انقلاب ایران امپریالیسم را فلج کرد

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه‌های علمیه چهارمحال و بختیاری گفت: انقلاب ایران تنها یک انقلاب داخلی نبود بلکه یک برنامه‌ریزی منسجم در راستای مبارزه با استکبار جهانی و امپریالیسم بود که در این مسیر نیز به توفیق‌های بسیاری دست یافته است.

انقلاب ایران امپریالیسم را فلج کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام مهدی خدابنده ظهر امروز در همایش تبیین نقش کارگران و تعاونگران در پیروزی انقلاب اسلامی و تجلیل از 33 عنوان کارگر نمونه در این استان، اظهار داشت: رخداد انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در 22 بهمن سال 57 به عنوان کم‌نظیرترین حادثه در طول تاریخ این کشور باید همواره مورد تجلیل و قدردانی قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه ملت ایران خون‌بهای با ارزشی برای آبیاری نهال انقلاب پرداخت کرده است، گفت: گرامیداشت ارزش‎های انقلاب اسلامی و تلاش در مسیر استمرار اهداف انقلاب پاسداشت این خون‎های با ارزش و گران‎بها است.

خدابنده، بحث انقلاب را در دو محور روند شکل‌گیری و استمرار آن مورد اشاره قرار داد و گفت: انقلاب ایران تنها یک انقلاب داخلی نبود بلکه یک برنامه‌ریزی منسجم در راستای مبارزه با استکبار جهانی و امپریالیسم بود که در این مسیر نیز به توفیق‌های بسیاری تاکنون دست یافته است.

مدیر حوزه‌های علمیه چهارمحال و بختیاری پایه و اصول انقلاب را بر مبنای فرهنگ مذهبی و ارزش‌های الهی دانست و گفت: شکل‌گیری نهال انقلاب بر اساس اصول و ارزش‎های الهی موجب شده است تا تأثیر انقلاب ایران پس از 33 سال در وقوع انقلاب‌های منطقه و حتی در کشورهای اروپایی و آمریکایی را امروز به نظاره بنشینیم.

وی، تداوم و استمرار انقلاب را به‌عنوان دومین محور سخنرانی خود مورد اشاره قرار داد و گفت: انقلاب کردن سخت و حفظ و استمرار آن سخت‌تر از آن است، با توجه به اینکه کشورهای غربی تاکنون تحریم و تهدیدهای بسیاری علیه انقلاب طرح ریزی و اجرا کرده‌اند حفظ وحدت مسئولان و مردم بیش از پیش لازم و ضروری است.

خدابنده، توطئه جدید دشمن را تبلیغ عدم استمرار و تداوم انقلاب برشمرد و گفت: تلاش مضاعف دشمن در این بستر ما را بر آن داشته است تا با برنامه‌ریزی ویژه‌ای در مسیر استمرار و گسترش انقلاب گام برداریم.

وی، تجدید بنای تفکر اسلامی بر مبنای دین، مطرح شدن اسلام در قالب اصل ایدئولوژیکی و تلفیق رهبری سیاسی و مذهبی، احیای روحیه خودباوری و گرایشات معنوی و دینی و منفعل شدن قدرت‌ها در برابر اراده مردم را از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد.

در پایان این مراسم از 33 کارگر نمونه این استان با اهدای لوح و جوایز ارزنده تقدیر و قدردانی شد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول