اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌جنوبی:

بیداری اسلامی یکی از دستاوردهای فراگیر انقلاب است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌جنوبی گفت: یکی از دستاوردهای فراگیر، منطقه‌ای و جهانی انقلاب اسلامی امروز بیداری اسلامی است.

بیداری اسلامی یکی از دستاوردهای فراگیر انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید ظهر امروز در مسجد جامع ارسک اظهار داشت: بسیاری از کشورها و نهضت‌های آزادی‌خواه جهان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی هم‌چون مریضی در حال مرگ بودند که با پیروزی انقلاب اسلامی جان دوباره‌ای گرفته و زنده شدند.

وی افزود: امروز شرایط ما در داخل و خارج شرایط خاصی است و نسبت به گذشته تفاوت زیادی دارد.

*هر سال شرایط ایران متفاوت‌تر از گذشته می‌شود

استاندار خراسان‌جنوبی تصریح کرد: هر سال به دلیل اهمیت انقلاب در دنیا و احیای ارزش‌های اسلامی و انسانی و ایستادگی و مقاومت مردم ایران در برابر نظام سلطه و سرکردگان آنها در منطقه، شرایط ما متفاوت‌تر از گذشته می‌شود که این امر لزوم هوشیاری و بیداری مردم را بیش از پیش می‌کند.

رشید ادامه داد: توسعه ارزش‌های اسلامی در دفاع مقدس با خون شهدا آبیاری شد و مقاومت، صبر و ایستادگی خانواده شهدا و ایثارگران موجب عزت، شکوه و عظمت ایران اسلامی و انقلاب در دنیا شده است.

وی یادآور شد: طاغوت‌ها و فرعون‌های زمان و در رأس آنها آمریکای جنایتکار و برخی از  کشورهای اروپایی امروز در مقابل حرکت جاوید و سازنده انقلاب اسلامی بسیج شده و به دنبال اهداف پلید و شیطانی خود هستند.

*حضور فراگیر و گسترده مردم در انتخابات بیشتر از گذشته باشد

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: باید حضور فراگیر و گسترده مردم در انتخابات بیشتر از گذشته باشد چرا که امروز حضور گسترده و حداکثری در انتخابات یک وظیفه مهم ملی است که محصول آن اقتدار جمهوری اسلامی ایران، فراگیر شدن بیداری اسلامی در منطقه و دنیا خواهد بود.

رشید با بیان اینکه دشمن در طول 32 سال گذشته همواره از جمهوری اسلامی سیلی خورده است، تصریح کرد: نقطه مقابل این امر استراتژی نظام سلطه است که می‌خواهد سناریوهای جدیدی را طراحی کند تا مشارکت مردم را به حداقل برساند.

وی خاطرنشان کرد: حضور پرشور و شعور مردم در این عرصه نشانه تثبیت و نمود اقتدار و هم‌بستگی ملی در کشور خواهد بود.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول