اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ششمین روز از دهه فجر

10 پروژه ‌در کوهبنان بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: همزمان با ششمین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر‌ 10 پروژه مسکونی‌، عمرانی‌، تفریحی و بهداشتی در کوهبنان کلنگ‌زنی و یا ‌به بهره‌برداری رسید.

10 پروژه ‌در کوهبنان بهره‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان ظهر امروز با حضور محمد تکلو‌زاده معاون برنامه‌ریزی استاندار کرمان و فرماندار کوهبنان با افتتاح کارگاه خیاطی مددجویان بهزیستی در مرکز شهر کوهبنان، کلنگ‌زنی پارک بانوان‌، افتتاح بلوار شهدا تا امامزاده سلیمان‌شاه و ‌رونمایی از تمثال شهدای مرکز شهرستان و کلید 15 واحد مسکونی تحویل مدد‌جویان کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان شد.

همچنین با افتتاح بلوار ورودی شهید ماشا‌ءالله رشیدی شهر کیانشهر، افتتاح دستگاه سل‌کانتر، آزمایشگاه مرکز درمانی این بخش، کلنگ احداث اورژانس 115 بخش و سالن چند منظوره دبیرستان شریعتی منطقه را به زمین زدند.

همچنین از مراکز تفریحی، توریستی و زیارتی مجتمع امامزاده بی‌بی‌عصمت و مجتمع عرفا و پارک خواجه خضر، مراکز پرورش کبک و بلدرچین و پروژه‌های در دست ساخت‌ شهرستان بازدید شد.

منصور متقی فرماندار کوهبنان در حاشیه این آیین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: امید به آینده‌، تلاش برای آبادانی و استقلال میهن و عدم وابستگی به قدرت‌های ستمگر از اصول اساسی و بنیادین انقلاب اسلامی است، لذا‌ ایام‌الله دهه فجر فرصت مناسبی است تا مسئولان دستاوردهای ارزشمند انقلاب را به مردم ارائه کنند. 

وی خاطرنشان کرد: دولت مردمی‌، خدمتگزار و عدالت‌محور نهم و دهم با تأسی از اندیشه‌های تابنا‌ک بنیانگذار انقلاب و در پرتو رهبری‌های حکیمانه و پدرانه رهبر فرزانه انقلاب تلاش و کوشش وافری برای رفع مشکلات مردم‌، رشد و آبادانی همه نقا‌ط کشور به ویژه مناطق کمتر توسعه یافته و محروم کشور را دارد و این تلاش‌های خستگی‌ناپذیر موجب رضایتمندی مردم عزیز ایران اسلامی شده است.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول