اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همسر دانشمند شهید علی‌محمدی:

ملت برای مبارزه با تروریست همت کنند

خبرگزاری فارس: همسر دانشمند شهید مسعود علی‌محمدی گفت: ملت ایران باید برای مبارزه با تروریست کمر همت ببندند.

ملت برای مبارزه با تروریست همت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه منصوره کرمی ظهر امروز در آیین افتتاح خوابگاه دخترانه کوثر وابسته به دانشگاه ارومیه که در پردیس نازلو برگزار شد، اظهار داشت: دهه 60 برای به زانو در آوردن انقلابیان، منافقان بیش از 12 هزار نفر  شهید کردند به همین دلیل برای از بین بردن بساط  جولان آنها مردم ورود پیدا کردند و از طریق شناسایی خانه‌های تیمی و اطلاع‌رسانی به وزارت اطلاعات برای برقراری ثبات کمک کردند.

همسر دانشمند شهید علی‌محمدی ادامه داد: امروز هم ملت بزرگ ایران اسلامی باید برای مبارزه با تروریست همکاری لازم با دولتمردان داشته باشند به طوری که هرگونه رفت و آمد مشکوک برای بررسی به مسئولان اطلاع دهند تا در این راستا اقدامات لازم صورت بگیرد.

وی انعکاس اخبار قربانی بودن ایران از جنایت‌های تروریستی در عرصه جهانی خواستار شد و گفت: ایران اسلامی تاکنون 17 هزار قربانی تروریست داشته است ولی این مطلب هنگامی که در جلسه کنگره قربانیان تروریست در یک کشور خارجی مطرح کردیم حاضران متحیر ‌شدند از این رو باید در سفرهای خارجی که صورت می‌گیرد این قبیل مسائل منعکس شود

کرمی تصریح کرد: شهید مسعود علی‌محمدی قبل از آنکه به فیض شهادت در راه میهن اسلامی نائل بشود ده‌ها بلکه صدها دانشجو و جوان متعهد تربیت کرده و به ایران اسلامی تقدیم کرده است از این رو دشمن با کشتار دانشمندان هسته‌ای کشورمان کاری از پیش نخواهد برد.

همسر دانشمند شهید علی‌محمدی یادآوری کرد: دولت‌ها راه خود را می‌پیمایند ولی باید از طریق گفت و‌گو مذاکره با ملت‌ها در راستای تغییر گرایش افکار عمومی مبادرت کنیم تا آنها نیز بر دولت‌های خود تاثیرگذار باشند به دنبال آن شاید از وقوع اقدامات تروریستی در کشورها کاسته شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود مهم‌ترین ویژگی شهید مسعود علی‌محمدی آینده‌نگری وی دانست و گفت: شهید علی‌محمدی همیشه با خطاب قرار دادن اطرافیان می‌گفت نباید به دلیل داشتن نفت از آینده غفلت کنیم چرا که روزی خواهد رسید این چشمه جوشان خشک شود ولی در آن روز ما باید برای پر کردن خلاء منابع دیگری در اختیار داشته باشیم.

کرمی به تحریم نفت ایران برای بار سوم توسط سران کشورهای اروپایی اشاره کرد و گفت: سران کشورهای غربی پیش از این دو بار کشورمان را در تحریم نفتی قرار دادند ولی نتیجه‌ای نگرفتند پس این بار هم بی‌نتیجه خواهد بود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول