اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی:

ترور دانشمندان ایرانی نشانه ضعف استکبار است

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان غربی گفت: ترور دانشمندان ایرانی نشان‌دهنده ضعف و زبونی استکبار جهانی است.

ترور دانشمندان ایرانی نشانه ضعف استکبار است

 

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه وحید جلال‌زاده شامگاه روز گذشته در جمع اقشار مختلف مردم مهاباد اظهار داشت: ترور دانشمندان هسته‌ای ایران نشان از تداوم سیاست‌های کورکورانه دشمنان و ضعف و زبونی آنها در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: با وجود تحریم‌های ایران توسط استکبار جهانی و کشورهای غربی، ایران در زمره کشورهای دارنده فناوری و دانش بومی هسته‌ای قرار گرفته و این امر سبب عصبانیت و ناراحتی رژیم صهیونیستی و استکبار شده است.

جلال‌زاده با اشاره به پیشرفت‌های شگرف و خیره‌کننده دانشمندان جوان کشور گفت: ترور دانشمندان ایرانی نشان‌دهنده وحشت و عصبانیت دشمنان و استکبار جهانی از پیشرفت روزافزون علمی و استقلال ایران اسلامی است چرا که آنها می‌خواهند ایران کشوری وابسته باشد.

این مسئول ادامه داد: استکبار می‌خواهد با اعمال تحریم‌ها و فشارهای متعدد بر روی ایران، این کشور را به انزوا بکشاند ولی عملاً تحریم‌ها در این راستا تأثیرگذار نبوده و سبب کسب موفقیت و پیشرفت در عرصه‌های مختلف شده است.

وی تصریح کرد: دشمنان به خیال باطل خام فکر می‌کنند، می‌توانند با چنین اقداماتی روند توسعه و پیشرفت ایران را متوقف کنند در حالی که اقدامات مذبوحانه آنها نه تنها کشور را از توسعه باز نداشت بلکه سبب شتاب بیشتر روند توسعه کشور شد.

جلال‌زاده با بیان اینکه دشمنان از توان و پیشرفت علمی ایران وحشت دارند بیان کرد: جوانان این مرز و بوم با تکیه بر نیروی ایمان و اراده توانسته‌اند با بهره‌گیری از دانش بومی به استقلال فکری و علمی دست یابند.

استاندار آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون که بیش از سه دهه می‌گذرد همواره توطئه‌ها و تهدیدهای دشمنان ادامه داشته است ولی این اقدامات تأثیری نداشته است.

انتهای پیام/غ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول