اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

18 بهمن‎ماه جاری

15 خانه بهداشت در چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری می‎شود

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: ساختمان 15 خانه بهداشت با حضور فرماندهان ارشد قرارگاه سازندگی قرب کوثر و بسیج سازندگی کشور در سه شهرستان این استان همزمان با 18 بهمن‎ماه جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

15 خانه بهداشت در چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسینعلی شریفی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ساختمان 15 خانه بهداشت در سه شهرستان این استان همزمان با 18 بهمن ماه جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: این مراسم با حضور سردار حزنی فرمانده قرارگاه سازندگی قرب کوثر، سردار خراسانی مسئول بسیج سازندگی کشور، نیری دبیر مجمع خیرین سلامت و مشاور وزیر و فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع)، استاندار، معاونین و مدیران استان برگزار می‌شود.

شریفی افزود: این خانه‌های بهداشت در شهرستان‌های اردل، کیار و لردگان این استان احداث شده‌اند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه چهارمحال و بختیاری در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران، نهضتی برگرفته از مکتب اهل‌بیت(ع) و بر اساس مبانی و ارزش‌های اصیل اسلام ناب محمدی استوار شده است؛ گفت: برهمین اساس شاهد رشد و تعالی روزافزون آن در جنبه‌های مختلف هستیم.

وی بیداری اسلامی کشورهای منطقه را نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: اکنون که شاهد خیزش ملت‌های مسلمان در منطقه هستیم این نهضت‌های ملل اسلامی نیز از انقلاب اسلامی ایران نشأت گرفته است که برای موفقیت باید تابع آموزه‌های دین مبین اسلام باشد.

شریفی با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن، اظهارداشت: ما با رهبر معظم انقلاب پیمان می‌بندیم که پیوسته راه امام خمینی(ره) و شهدا را ادامه دهیم و ملت غیور و شهیدپرور ایران اسلامی این پیمان را با حضور پر شور و شکوهمند خود در راهپیمایی 22 بهمن به خوبی تجدید خواهند کرد.

ساختمان 15 خانه بهداشت با حضور فرماندهان ارشد قرارگاه سازندگی قرب کوثر و بسیج سازندگی کشور در سه شهرستان این استان همزمان با 18 بهمن ماه جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول