اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه علمیه الزهرا (س) ارومیه خبر داد

آغاز ثبت‌نام مدارس علمیه خواهران در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه علمیه الزهرا (س) ارومیه گفت: ثبت‌نام برای مدارس علمیه خواهران از 15 بهمن ماه جاری آغاز شده و تا 28 اسفند ماه جاری ادامه دارد.

آغاز ثبت‌نام مدارس علمیه خواهران در آذربایجان غربی

راضیه پور حیدر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه با بیان اینکه ثبت‌نام از متقاضیان ورود به حوزه‌های علمیه خواهران به صورت اینترنتی و نیز از طریق واحدهای حوزوی خواهران انجام می‌پذیرد، اظهار داشت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.whc.ir/paziresh ضمن دریافت دفترچه راهنمای پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در آزمون ورودی این حوزه‌ها ثبت نام کنند.

وی هزینه ثبت‌نام در آزمون ورودی برای متقاضیان هر یک از مقاطع سطح دو (کارشناسی) و سطح سه (کارشناسی ارشد) را 60 هزار ریال عنوان کرد و افزود:‌ امکان پرداخت این وجه از طریق سامانه مدیریت پذیرش و سنجش حوزه‌های علمیه خواهران فراهم شده‌ است.

مدیر حوزه علمیه الزهرا (س) خواهران ارومیه تصریح کرد: در شیوه دیگر پذیرش، داوطلبان با مراجعه به واحدهای آموزشی سطح دو و سطح سه، ضمن دریافت دفترچه آزمون در آزمون ورودی حوزه‌های علمیه خواهران ثبت‌نام می‌کنند.

وی اضافه کرد: در هر یک از این دو شیوه، داوطلبان کد رهگیری دریافت می‌کنند و در هر یک از مراحل پذیرش، می‌توانند از طریق سامانه مدیریت پذیرش و سنجش حوزه‌های علمیه خواهران از وضعیت خود مطلع شوند.

پور حیدر با بیان اینکه 10 تا 15 فروردین‌ماه 91 به عنوان زمان اصلاح اطلاعات داوطلبان تعیین شده است، خاطرنشان کرد: آزمون کتبی داوطلبان مقطع سطح دو 15 اردیبهشت‌ماه سال آینده در ارومیه برگزار و قبول شدگان این آزمون جهت مصاحبه اخلاقی رفتاری که از 16 خرداد ماه 91 آغاز می‌شود دعوت می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه هر ساله تعداد بسیاری از کسانی که برای تحصیل در حوزه‌های علمیه خواهران اظهار تمایل می‌کنند، دارای مدارک دانشگاهی هستند، بیان کرد: این دسته از داوطلبان برای ورود به مقطع سطح دو از آزمون کتبی معاف هستند.

این مسئول اضافه کرد: 60 نفر از خواهران برای تحصیل در دوره‌های روزانه و پاره وقت در مقطع کارشناسی و 15 نفر در مقطع کارشناسی ارشد پذیرفته خواهند شد.

مدیر حوزه علمیه الزهرا (س) خواهران ارومیه در زمینه اهداف حوزه‌های علمیه خواهران گفت: تلاش برای شکوفاسازی استعدادهای رشد و کمال که خداوند در نهاد بشر گذاشته است رسالت همه کسانی است که فکر نو و روحی کمال طلب دارند و حوزه‌های علمیه یکی از بسترهای کمال‌جویی و آرمان‌خواهی برای خواهرانی است که هم تشنه معارف ناب قرآن و عترتند و هم شوق خدمت به اسلام و مکتب و همنوعان را دارند.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول