اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار خراسان شمالی

سینما گلشن بجنورد افتتاح شد

خبرگزاری فارس: سینما گلشن بجنورد با حضور استاندار خراسان شمالی، مسئولان استانی و شهرستانی و جمعی از هنرمندان و فعالان عرصه سینما آغاز به کار کرد.

سینما گلشن بجنورد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، استاندار خراسان شمالی در این آیین افتتاح سینما را کاری بسیار با ارزش خواند و گفت: قطعاً این حرکت برای همه ما موثر خواهد بود.

ابوطالب شفقت با بیان اینکه سینما و هنر اطلاعات شایانی را در اختیار فرد می‌گذارد، تصریح کرد: سینما یک آموزشگاه بسیار تأثیر گذار است.

وی با اشاره به اینکه تکمیل و تجهیز مجتمع فرهنگی، هنری گلشن را در دستور کار داریم، افزود: مجتمع فرهنگی هنری گلشن به عنوان محلی برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی هنری تجهیز خواهد شود.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با بیان اینکه اصل سینما، اصلی ارزشی است، خواستار اکران فیلم‌های نو و آموزنده برای عموم علاقه‌مندان شد.

وی در خصوص ارائه تسهیلات، امکانات و فضا برای راه‌اندازی سینما توسط بخش خصوصی اعلام آمادگی کرد.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی نیز در این آیین، سینما را در جمهوری اسلامی منشأ رشد و تعالی و در راستای رشد ارزش‌های اسلامی دانست.

حسین ثابت‌قدم‌وحید اظهار داشت: امروز ایران اسلامی به کانون امواج بیداری اسلامی و به عنوان یک الگو برای همه ملت‌های آزادی جهان تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: برای تجهیز و راه‌اندازی سینما گلشن مبلغ دو میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.

گفتنی است فیلم‌ها هر روز در سه نوبت 12:30، 14:30 و 21 برای علاقه‌مندان، اکران می‌شود.

در مراسم افتتاحیه سینما گلشن، فیلم مستند "آپارتچی" به کارگردانی روح‌الله محمودی پخش شد و پس از مراسم فیلم "در امتداد شهر" به کارگردانی علی عطشانی در این سینما اکران شد. 

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول