اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اکران فیلم‌های برگزیده جشنواره عمار در جیرفت

جشنواره عمار نوعی خط‌شکنی در عرصه سینماست

خبرگزاری فارس: دبیر جشنواره مردمی عمار گفت: جشنواره عمار یک نوع خط‌شکنی در عرصه سینماست و هدف جشنواره این است که خاکریز فتح نشده انقلاب که همان عرصه فرهنگی و سینمایی کشور است را فتح کند.

جشنواره عمار نوعی خط‌شکنی در عرصه سینماست

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان معین عارفی امروز در حاشیه برگزاری جشنواره عمار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: در جشنواره مردمی عمار در جنوب کرمان فیلم‌های برگزیده جشنواره کشوری به نمایش گذاشته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره شامل فیلم‌ کوتاه، فیلم داستانی کوتاه، تیزر و پویا مایی است، افزود: 18 فیلم با موضوع‌های بیداری اسلامی، جنگ نرم، فتنه سال 88 و مباحث انتخابات و فیلم مستند در این جشنواره اکران می‌شود.

عارفی تصریح کرد: این جشنواره به همت دفتر مشکات اندیشه زیر نظر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی همزمان در شهرهای جیرفت، رودبار، قلعه‌گنج، کهنوج و شهر علی‌آباد جیرفت برگزار می‌شود.

دبیر جشنواره مردمی عمار گفت: این جشنواره با هدف جذب نیروهای متدین و مذهبی در ساخت فیلم و ورود به عرصه سینما برگزار می‌شود.

عارفی با بیان اینکه جشنواره عمار یک نوع خط‌شکنی در عرصه سینما است، افزود: هدف جشنواره این است که در واقع خاکریز فتح نشده انقلاب که همان عرصه فرهنگی و سینمایی کشور است را فتح کند.

وی ابراز داشت: این دور از جشنواره عمار جیرفت صرفا نمایش فیلم است اما امیدواریم با حمایت مسئولان امر و تلاش هنرمندان جنوب آثار خوبی از هنرمندان جنوبی در جشنواره سال آینده شرکت داشته باشند.

عارفی اذعان داشت: در این جشنواره از جنوب کرمان اثر نداشتیم اما موضوع فیلم «پایان فراموشی» راجع به جنوب کرمان است که در نخستین جشنواره کشوری عمار مقام سوم را کسب کرده است.

وی بیان داشت: فیلم روایت نحل نیز با موضوع برگزاری اردوهای جهادی در جنوب کرمان (قلعه‌گنج) است که در این دوره از جشنواره جیرفت اکران می‌شود.

عارفی گفت: دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در زمینه‌های تاریخ شفاهی انقلاب و مجله فرهنگی کار می‌کند و سایت‌های تخصصی نیز در رشته‌های مختلف فرهنگی دارد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول