اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر ارشاد در سالگرد حماسه 6 بهمن آمل

ایستادگی مردم پشتوانه نظام اسلامی است / سینماگران در قبال 6 بهمن کوتاهی کرده‌اند

خبرگزاری فارس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایستادگی مردم را پشتوانه اصلی نظام اسلامی عنوان کرد.

ایستادگی مردم پشتوانه نظام اسلامی است / سینماگران در قبال 6 بهمن کوتاهی کرده‌اند
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سید محمد حسینی شب گذشته در یادواره شهدای ترور استان مازندران و سالگرد حماسه اسلامی سال 60 مردم آمل در مصلای این شهر با بیان اینکه مردم شهر آمل منافقین و کمونیست‌ها را 30سال پیش مایوس کرده و ناکام گذاشتند، تصریح کرد: امروز هم بعد از 30 سال هنوز آن حماسه و پایداری را ادامه می‌دهیم تا برای همیشه تاریخ زنده نگه داشته شود.
وی با اعلام اینکه بدون تردید 6بهمن نیز یک یوم‌الله است، اظهار داشت: به دلیل اینکه آثار و برکات این روز محدود به زمان و دوره خاصی نمی‌شود.
حسینی با تاکید بر اینکه نظام اسلامی امروز هم به روحیه و از خودگذشتگی نیاز دارد، افزود: فقط اینگونه می‌توان در برابر دشمنان ایستادگی کرد و اگر امروز ایران سربلند است به دلیل همین فداکاری‌هایی است که در آمل، خرمشهر، آبادان و دزفول از سوی مردم صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه این کشور در جای جایش شاهد این بوده است که چگونه مردم انقلاب را متعلق به خود می‌دانسته‌اند، ادامه داد: اینگونه نیست که دشمن بتواند با تصرف یک یا دو شهر بر کشور تسلط پیدا کند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه فتنه‌ها و آزمون‌های الهی مدام در حال تکرار است، گفت: چه در روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب و چه امروز در زمانی که ایران را تهدید به تحریم کرده‌اند در تمام موارد این مردم بودند که با هوشیاری از این آزمون‌ها سربلند بیرون آمدند.
وی با اشاره به اینکه دشمنان ایران همیشه تصور غلطی از مردم ایران دارند، اظهار داشت: اتفاقاتی که توسط دشمن رقم می‌خورد تنها با روحیه مردم است که به ناکامی منجر می‌شود.
حسینی افزود: اینطور نیست که در آزمون‌ها و فتنه‌ها مردم خود را کنار بکشند چون می‌دانند این آزمون‌ها در حال تکرار شدن است.
حسینی با اشاره به وضعیت فعلی کشور با بیان اینکه امروز هم در شرایط جنگ هستیم، تاکید کرد: اگر امروز برخی در داخل کشور شیطنت می‌کنند و با جنگ تبلیغاتی می‌خواهند شرایط را متاثر کنند اما باز هم مردم همیشه در صحنه‌های مختلف حضور دارند.
وی با اعلام اینکه هر راهی که دشمن در پیش بگیرد ضربه‌ای به خود وارد کرده است، یادآور شد: از هر راهی که وارد شوند به دلیل پشتوانه مردمی نظام موفق نمی‌شوند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه هنرمندان کشور در زمینه 6بهمن کوتاهی کرده‌اند، اظهار داشت: نمی‌دانیم چرا از این همه دلاوری و سلحشوری حتی یک فیلم هم در کشور ساخته نشده است.
وی با اشاره به اینکه مطمئنیم اگر از این دست فیلم‌ها ساخته شود با تشویق کشورهای غربی مواجه نمی‌شود، یادآور شد: اما باید فرهنگ و هنری که بر پایه اعتقادات ماست و فرهنگ اصیل ما را در خود دارد به این سلحشوری‌ها بپردازد.
 انتهای ‌پیام/ر10/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول