اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به ‌مناسبت ایام دهه فجر صورت گرفت

اکران فیلم‌های انقلاب در آبادان

خبرگزاری فارس: مسئول انجمن سینمای جوان آبادان گفت: به‌ مناسبت ایام دهه خجسته فجر، فیلم‌های انقلاب در آبادان اکران شد.

اکران فیلم‌های انقلاب در آبادان

مجید عیدان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی 18 فیلم از فیلم‌سازان سراسر کشور به مدت سه روز در تالار مهر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان به نمایش گذاشته شد.

وی افزود: از 15 تا 17 بهمن‌ماه فیلم‌های انقلاب در آبادان اکران شد.

مسئول انجمن سینمای جوان آبادان تصریح کرد: این انجمن با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان به مناسبت دهه مبارک فجر  18 فیلم با نوع نگاه و زوایای مختلف به انقلاب مردم ایران اسلامی را از فیلم‌سازان سراسر کشور تهیه و به معرض نمایش گذاشت.

وی اضافه کرد: این فیلم‌ها در قالب داستانی و مستند بوده که علاقمندان می‌توانند در ایام مذکور هر روز از ساعت 18:30 دقیقه تا 20:30 دقیقه در تالار مهر آبادان به تماشای آنها بنشینند.

عیدان خاطرنشان کرد: فیلم‌ها و قالب آنها با عناوین مختلف نمایش داده شدند.

وی اشاره کرد: فیلم مستند ال گونش، فیلم مستند انتقال نفت از لرستان، فیلم داستانی اول 59، فیلم داستانی آینه، فیلم مستند به سوی فرار، فیلم مستند پلاک یک، فیلم داستانی تا تو هستی، فیلم مستند ثنا، فیلم داستانی خانه پدری، فیلم داستانی دیدار، فیلم مستند رویانا از جمله فیلم‌های اکران شده در شهرستان بودند.

مسئول انجمن سینمای جوان آبادان عنوان کرد: هم‌چنین فیلم مستند ریشه در خاک، فیلم مستند زندگی آن سوی مه، فیلم داستانی قاچ، فیلم مستند قصه شب، فیلم داستانی محکوم، فیلم مستند نشانی و فیلم داستانی هدیه‌ای برای تو از فیلم‌هایی بوده که در این روزهای باشکوه در آبادان اکران شده‌اند.

وی در پایان گفت: همه تلاش این انجمن در راستای انتقال ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس به نسل جوان و ایجاد انگیزه بین فیلم‌سازان و هنرمندان شهرستان است.

انتهای پیام/غ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول