اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای برنامه‌ریزی شهرستان خلخال خبر داد

بهره‌برداری از 45 پروژه عمرانی و اقتصادی در خلخال

خبرگزاری فارس: رئیس شورای برنامه‌ریزی و فرماندار شهرستان خلخال از افتتاح 45 پروژه عمرانی، اقتصادی، تولیدی به میمنت ایام مبارک دهه فجر خبر داد.

بهره‌برداری از 45 پروژه عمرانی و اقتصادی در خلخال

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذبیح‌الله عبداللهی صبح امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی شهرستان خلخال اظهار داشت: این پروژه‌ها در دو بخش و هشت دهستان خلخال شامل شاهرود و خورش‌رستم و همچنین بخش مرکزی به بهره‌برداری رسیده و اهالی از مزایای آن استفاده می‌کنند.

وی عمده پروژه‌های قابل افتتاح در ایام سالگرد پیروزی انقلاب را گازرسانی به شش روستا از جمله لنبر اعلام کرد.

فرماندار خلخال ادامه داد: این پروژه با یک‌میلیارد و 600 میلیون تومان سرمایه‌گذاری، افتتاح شده و اهالی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

عبداللهی همچنین افتتاح مجتمع دین دوست خلخال را با 900 میلیون تومان و بهره‌مندی اهالی پنج روستا از نعمت آب شرب را خاطرنشان کرد.

این مسئول ابراز داشت: یک واحد آموزشی با 350 میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده و شاهد کلنگ‌زنی مجتمع آبرسانی ورندق خلخال با 900 میلیون تومان اعتبار و آبرسانی به 9 روستا، ساختمان مجتمع امور صنفی خلخال با اعتبار 120 میلیون تومان، آغاز عملیات کارخانه بتن‌سازی با اشتغالزایی 50 نفر و سرمایه‌گذاری 300 میلیون تومان و همچنین افتتاح چندین طرح آب و فاضلاب شهری و روستایی، جهاد کشاورزی و بنیاد مسکن خواهیم بود.

* اسناد توسعه روستایی و اشتغال خلخال تهیه شده است

فرماندار خلخال در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از خدمات مسئولان فعلی و سابق شهرستان خلخال در کمک به روند توسعه این شهرستان، اظهار داشت: برای اینکه کارها را با برنامه جلو ببریم اقدام به تدوین سند توسعه شهرستان روستاها و اشتغال کردیم و بر اساس همین برنامه‌ریزی جلو می‌رویم.

این مسئول خاطرنشان کرد: از سال آینده اجازه نخواهیم داد پروژه و طرحی بدون برنامه ‌زمانبندی و طراحی شده آغاز شود چرا که با ارزیابی نقاط ضعف و قدرت این اسناد را تهیه کردیم تا در یک برنامه میان مدت بتوانیم توسعه واقعی روستاها و معضل اشتغال را برطرف کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عبداللهی در پایان سخنان خود مهم‌ترین برجستگی این اسناد را محرومیت‌زدایی و ایجاد فرصت‌های اشتغال و کارآفرینی توصیف کرد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول