اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان:

طرح فرهنگی گل یاس در لرستان آغاز شد

خبرگزاری فارس: اجرای طرح فرهنگی گل یاس با هدف تعمیق باورهای دینی و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب دانش‌آموزان دختر لرستانی آغاز شد.

طرح فرهنگی گل یاس در لرستان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان در مراسم آغاز طرح فرهنگی گل یاس در خرم‌آباد گفت: علت عمده حجاب‌گریزی عواملی هم‌چون ارضای نیاز عاطفی، جلوه‌گری، خود ابزاری، اعتقادی، اخلاقی و روان‌شناختی است.

روح‌انگیز جهان‌افروز گفت: طرح آموزشی گل یاس به مدت یک ماه در مقاطع راهنمایی و دبیرستان استان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در فاز اول این طرح هفت هزار دانش‌آموز در 29 مدرسه تحت پوشش قرار می‌گیرند، اظهار داشت: جزوه‌های پژوهشی از سوی امور بانوان استانداری لرستان در راستای حجاب و عفاف تهیه شده که در اختیار دانش‌آموزان مشمول طرح قرار می‌گیرد.

وی یادآورشد: براساس پژوهش انجام شده در سال 89 از جامعه آماری، نتایج نظرسنجی از برخی بانوان لرستانی نشان داده که معیارهای حجاب اسلامی نشأت گرفته از داشتن اعتقاد قلبی، امنیت اجتماعی، برخورداری از مطلوبیت اجتماعی، دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی، کنترل خانواده و عرف جامعه، احترام به قانون و برخورداری از تقویت اجتماعی و محیطی است.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول