اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر

نمایشگاه عکس گروهی در نیشابور برپا شد

خبرگزاری فارس: نمایشگاه "عکس گروهی" همزمان با بزرگداشت دهه مبارک فجر در نگارخانه کمال‌الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور برپا شد.

نمایشگاه عکس گروهی در نیشابور برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور،‌ حمیدرضا آتشی مسئول نگارخانه کمال‌الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهار داشت: به میمنت و پاسداشت دهه مبارک فجر و هفته وحدت در راستای کشف و شکوفایی استعدادها و خلاقیت‌های تصویری تمام هنرمندان عزیز به‌ویژه جوانان که دل به دریچه دوربین‌شان سپرده و سعی دارند ناب‌ترین تصاویر را با چشم شیشه‌ای دوربین‌هایشان ثبت کنند و با عنایت به اقبال عمومی در سال‌های گذشته امسال نیز به اهتمام انجمن سینمای جوانان ایران دفتر نیشابور این نمایشگاه برگزار می‌شود.

وی گفت: در نمایشگاه "عکس گروهی" 32 قطعه عکس رنگی و سیاه سفید از 32 عکاس گروه عکاسان خاکستری که از 17 شهر مختلف ایران است در نگارخانه کمال‌الملک در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

آتشی اظهار داشت: در این نمایشگاه وحید قاسمی زرنوشه از قم، امید امیدواری از شیراز، حجت‌الله عطایی از قم، سهیل زندآذر از تهران، آرش نصیری از آمل، آرش کریمی از تهران، علی حسن‌زاده از لامرد، نیما امیدی‌زاده از مشهد، علیرضا قمری از کرمانشاه، بزرگمهر اجلال از تهران، مرتضی جعفری از نوشهر، مهدی عقیقی از قوچان، فرزاد آریان‌نژاد از شیراز، علی مرشدلو از همدان، رضا قاسمی زرنوشه از نیشابور، علیرضا پورخان از کرج، هادی دهقانپور از سبزوار، حامد بارچیان از گرگان، حامد قنبری از بندرعباس، حامد تهمتن از بندرعباس، سید علی حسینی فر از سبزوار، سجاد خانی از تهران، امیرحسین شجاعی از تهران، هادی عسگری از ابهر، فرید ثانی از تهران، حسن الماسی از قم، مختار حسین‌زاده از تهران، سید محمد صادق حسینی از شیراز، یاسر رضایی از گرمسار، یاسر مهربانی از نیشابور، سولماز دریانی از تبریز، محسن رشیدی از کرمانشاه برای بازدید علاقه‌مندان ارائه شده ‌است.

وی  خاطرنشان کرد: هدف از برپایی این نمایشگاه در معرض دید گذاشتن توانمندی‌ها و هنر جوانان عکاس است، تا هم کارایی هنرمندان در بوته نقد و بررسی قرار گیرد و سبب شکوفایی استعداد ایشان شده و دیگر جوانان علاقه‌مند نیز به این هنر روی آورند.

آتشی تصریح کرد: نمایشگاه "عکس گروهی"  15 تا 20 بهمن ماه 90 هر روز از ساعت 10 تا 12 صبح و 17 تا 19 بعد از ظهر در محل نگارخانه کمال‌الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور برپاست.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول