اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دومین روز از دهه مبارک فجر

نمایشگاه عکس بلداجی گشایش یافت

خبرگزاری فارس: در دومین روز از دهه مبارک فجر، نمایشگاه عکس در شهر بلداجی از توابع شهرستان بروجن گشایش یافت.

نمایشگاه عکس بلداجی گشایش یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فرمانده بسیج دانش آموزی بروجن بعدازظهر امروز در مراسم گشایش این نمایشگاه، اظهار داشت: این نمایشگاه عکس و ایستگاه نقاشی با  موضوعات انقلاب شکوهمند اسلامی، نقش علما و روحانیون در پیروزی انقلاب، نقش سه گانه امام(ره)، روحانیت و مردم، رژیم پهلوی، نقش ولایت در انقلاب مبارزات مردمی دایر شده است.

حجت‌الاسلام سید رحمت الله سیادت افزود: انقلاب اسلامی ایران به گواه ماندگاری شکوهمند و باور نکردنی آن در آیینه آموزه‌ها، ارزش‌ها و اهداف روزهای نخستین خود، بی‌تردید بزرگ‌ترین رویداد تاریخ بشری پس از طلوع و ظهور پیامبران الهی بوده است.

وی با اشاره به شخصیت امام خمینی(ره)، اظهار داشت: آن بزرگوار و سید والامقام، اسوه ایستادگی و ایمان بود و در سایه رحمت الهی، نهال جمهوری اسلامی را در این مرز و بوم غرس کرد.

سیادت افزود: ثمره شیرین نهال دیروز و درخت تنومند امروز انقلاب را در بیداری اسلامی کشورهای مسلمان و خیزش‌های مردمی در سراسر دنیا بر علیه ظلم و استبداد می‌بینیم.

فرمانده بسیج دانش آموزی بروجن بیان داشت: هر کار بزرگی، به مقدار بزرگی و تاثیرش، دشمنانی را به دنبال دارد و در طول تاریخ هم همیشه این گونه مسائل وجود داشته و دارد.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه انقلاب اسلامی همواره در طول تاریخ خود، دارای فراز و نشیب‌های زیادی بوده و صحنه‌های مقابله زیادی را با دشمنان پشت سر گذاشته است اما با رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری، از تمامی این مراحل سخت، سربلند بیرون آمده است.

در مراسم گشایش این نمایشگاه، فرماندهان واحدهای مقاومت دانش‌آموزی، مسئولین آموزش و پرورش منطقه بلداجی و جمعی از نیروهای نظامی و انتظامی محلی به همراه خانواده‌های معظم شهدا و امام جمعه شهر بلداجی حضور داشتند.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول