اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طول ایام‌الله دهه فجر

34 پروژه آموزشی در چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری گفت: در طول ایام‌الله دهه فجر 34 پروژه در سطح استان در بخش‌های آموزشی، اداری و ورزشی به بهره‌برداری خواهند رسید.

34 پروژه آموزشی در چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، ابوالقاسم علیاری بعد از ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از سالن ورزشی شهرستان اردل اظهار داشت: این پروژه ورزشی با زیربنای یک‌هزار مترمربع و با اعتبار 450 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و دو درصد از محل اعتبارات نفت و گاز بهره‌برداری شد.

وی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‎ها و هماهنگی‌های صورت گرفته در طول ایام‌الله دهه فجر 34 پروژه در سطح استان در بخش‌های آموزشی، اداری، ورزشی و کانون‌ها با اعتباری افزون بر 10 میلیارد و 600 میلیون تومان بهره‌برداری خواهند شد.

علیاری با اشاره به پروژه‌های به بهره‌برداری رسیده در این شهرستان گفت: افزون بر 47 پروژه آموزشی در قالب 100 کلاس درس با اعتباری افزون بر 2 میلیارد و 500 میلیون تومان در سال 90 در شهرستان اردل تخریب، بازسازی و مقام‌سازی شده‌اند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری همچنین با بیان اینکه پس از انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری تحولی عظیم در بخش مدرسه‌سازی اتفاق افتاد، افزود: دولت نهم و دهم در این میان بیشترین نقش را ایفا کرد.

وی در ادامه شعار حقیقی انقلاب اسلامی را استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی برشمرد و اضافه کرد: دهه فجر فرصت مناسبی است تا مدیریت و رهبری ارزشمند امام خمینی (ره) و حماسه مردم انقلابی و مؤمن کشور‌ به شایستگی بیان شود.

علیاری با بیان اینکه دهه فجر چشمه جوشان بزرگ امت ایران اسلامی در تمام حوزه‌هاست، افزود: انقلاب اسلامی ایران انقلابی است که ریشه در باورها، اعتقادات، مجاهدت‌ها و رشادت‌های ملتی دارد که در دفاع از دین، آزادی و استقلال خود با تأسی از نهضت جاودانه عاشورا از هیچ قدرتی نهراسیده است.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی زنده و پویاست و با قدرت به حیات خود ادامه می‌دهد، ارزش‌ها و آرمان‌های خود را به ملت‌های آزادیخواه عرضه می‌کند و الگویی والا برای جنبش‌های اسلامی در جهان است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول